Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 20 januari 1999

**** van ombudsman/ombudsvrouw pensioenen In het kader van de optimalisatie van de relatie tussen de burger en de **** wordt de functie van Ombudsman/Ombudsvrouw ingericht. De **** pensioenen moet bijdragen tot **** **** dienst wordt bij het Ministerie van Sociale Zaken, **** en Leefmilieu opgericht. De(...)

bron
ministerie van sociale zaken, volksgezondheid en leefmilieu
numac
1999022021
pub.
20/01/1999
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

MINISTERIE VAN SOCIALE ZAKEN, VOLKSGEZONDHEID EN LEEFMILIEU


**** van ombudsman/ombudsvrouw pensioenen In het kader van de optimalisatie van de relatie tussen de burger en de **** wordt de functie van Ombudsman/**** ingericht. **** **** pensioenen moet bijdragen tot een vlotte communicatie tussen de gepensioneerde of de toekomstig gepensioneerde en de ****.

Deze dienst wordt bij het **** van Sociale ****, **** en Leefmilieu opgericht. De functie van Ombudsman/Ombudsvrouw Pensioenen wordt toegewezen voor een **** mandaat van zes jaar.

Uw functie - **** einde de eenheid in de behandeling van de klachten te verzekeren, treedt **** samen met uw **** collega op als college. - **** onderzoekt klachten over de handeling en werking van de **** belast met het toekennen van wettelijke pensioenen en de uitbetaling ervan. **** bemiddelt **** bij de klachtenbehandeling. - Op basis van de resultaten van het **** formuleert **** voorstellen en aanbevelingen voor het oplossen van concrete problemen en voor structurele verbeteringen. - **** brengt verslag uit van uw activiteiten bij de **** van Pensioenen, de **** van **** en het **** **** voor de ****. - **** leidt de **** en bent verantwoordelijk voor het personeelsbeleid, alsook de jaarlijkse begroting van de dienst. - **** volgt de trends op het vlak van de sociale zekerheid en de pensioenen in binnen- en buitenland. - **** uw deskundige, objectieve en pro-actieve manier van werken draagt **** ertoe bij dat de **** nog efficiënter en **** worden.

Uw profiel - **** heeft een universitair of daarmee gelijkgesteld diploma en heeft minimaal 5 jaar relevante ervaring. - **** beschikt over een grondige kennis van de verschillende ****, met inbegrip van de **** richtlijnen. **** bent ook vertrouwd met de andere takken van de sociale zekerheid, alsook met de rechten van de gebruikers. - Daarnaast heeft **** een goed inzicht in de administratieve, juridische en sociale structuren van België. - ****, contact- en **** kenmerken ****. Bovendien denkt **** probleemoplossend en suggereert **** voorstellen tot verbetering. - **** vormt samen met uw medewerkers een gemotiveerd team. - **** staat open voor de problemen van alle gepensioneerden en streeft naar een aanvaardbaar compromis voor de betrokken partijen. - **** van het **** is een belangrijk pluspunt.

Uw reactie **** voor 28 januari uw sollicitatiebrief met uitgebreid ****.****. op dit adres: ****, ****.****.****. **** ****, **** **** 216, 1200 ****.

****.mail:****.****@****.****.**** **** basis van een uitgebreide motivatie van uw kandidatuur en ****.****. zal een eerste selectie doorgevoerd worden.

**** volledige tekst van het koninklijk besluit tot instelling van een **** pensioenen en de **** kan **** telefonisch aanvragen op het nummer 02/220.20.34.

^