gepubliceerd op 20 oktober 2023
**** aan 1 assistent ****- administratie - ****8/1 door middel van een vergelijkend examen en legt een **** aan die een jaar geldig blijft Wie zijn wij? Het Federaal Instituut voor de Rechten van de **** (****) is een ****(...) **** **** werd door de **** **** of **** **** **** **** (****) geaccrediteerd ****(...)
FEDERAAL INSTITUUT VOOR DE BESCHERMING EN BEVORDERING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
Werft aan 1 assistent ****- administratie (****/****/****) - ****8/1 door middel van een vergelijkend examen en legt een **** aan die een jaar geldig blijft Wie zijn wij? Het Federaal **** voor de **** van de **** (****) is een onafhankelijke instelling die, in samenwerking met andere organisaties, waakt over het respect, de kennis en de bewustwording van de mensenrechten in België. **** **** werd opgericht bij de
wet van 12 mei 2019Relevante gevonden documenten
type
wet
prom.
12/05/2019
pub.
21/06/2019
numac
2019012931
bron
federale overheidsdienst justitie
Wet tot oprichting van een Federaal Instituut voor de bescherming en de bevordering van de rechten van de mens
type
wet
prom.
12/05/2019
pub.
02/06/2021
numac
2021041451
bron
federale overheidsdienst binnenlandse zaken
Wet tot oprichting van een Federaal Instituut voor de bescherming en de bevordering van de rechten van de mens. - Duitse vertaling
type
wet
prom.
12/05/2019
pub.
24/05/2019
numac
2019030491
bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
Wet tot wijziging van de wet van 29 april 1999 betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt met he oog op het invoeren van een concurrerende inschrijvingsprocedure voor de bouw en exploitatie van productie-installaties in de zeegebieden onder de rechtsbevoegdheid van België en tot bekrachtiging van het koninklijk besluit van 11 februari 2019 tot wijziging van het koninklijk besluit van 16 juli 2002 betreffende de instelling van mechanismen voor de bevordering van elektriciteit opgewekt uit hernieuwbare energiebronnen
sluiten.
**** **** werd door de **** **** of **** **** **** **** (****) geaccrediteerd als nationaal instituut voor de mensenrechten (****) in overeenstemming met de **** van ****.
**** **** heeft momenteel een federale bevoegdheid en een **** mandaat.
**** meer informatie: ****.****.****/**** **** houdt de functie in? **** een enthousiaste, dynamische en geïntegreerde aanpak draagt **** bij aan de ontwikkeling van de **** als een efficiënte en effectieve instelling, die een cultuur van respect, transparantie en waardering voor haar personeel bevordert.
Het team zal eind 2023 uit ongeveer twintig mensen bestaan.
Als assistent ****-administratie werkt **** onder toezicht van de **** ****-**** en assisteert **** haar bij de operationele aspecten van het personeelsbeheer.
Uw taken kunnen het volgende omvatten: ? **** en beheer van de planning van ****; initiële **** van kandidaturen op basis van vooraf vastgestelde criteria en opstelling van **** ? **** en beheer van de dossiers van indiensttreding of vertrek van de medewerkers en alle administratieve formaliteiten met betrekking tot de loopbaan van de medewerkers ? **** van tijdstippen en formaliteiten voor de verschillende **** ? ****, en waar nodig organiseren, van individuele en collectieve vorming in overeenstemming met vast te stellen interne procedures ? **** en, waar nodig, uitwerken van de verschillende activiteiten nodig voor de diverse aspecten van het personeelsbeleid die eventueel verder zullen ontwikkeld worden ? **** van formaliteiten met de **** **** voor **** en Preventie op het Werk ? **** en beheer van de verschillende soorten wettelijke afwezigheid (ouderschapsverlof, verlof om dringende redenen, ****.) ? **** en beheer van medische **** ? **** en beheer van formaliteiten met betrekking tot jaarlijks verlof (****) ? **** van specifieke - arbeidscontracten (studenten, gesubsidieerde stagiairs, ****.) ? **** en beheer van de verzekeringsportefeuille ? Administratieve opvolging van dossiers van bestuursleden ? **** van de formaliteiten die nodig zijn voor de goede werking en samenwerking met het sociaal secretariaat (****) en de verschillende **** interfaces in verband met het operationeel beheer van personeelszaken ? Deelname aan de uitwerking van procedures met betrekking tot ****- en administratieve zaken ? **** en opvolgen van diverse administratieve taken zoals het opstellen en opvolgen van briefwisseling, administratieve ondersteuning van de **** ****-**** en de ****, back-**** van de collega's, opvolging van diverse ****.
**** elke andere taak die nodig is om de opdrachten van het **** uit te voeren, op verzoek van de **** ****-****.
Uw profiel **** voorwaarden: ? **** beschikt over een diploma hoger onderwijs van het korte type (****) in personeelszaken, **** of een ander relevant vakgebied. ? **** heeft tussen 3 en 10 jaar relevante praktijkervaring in **** resources en administratief management, opgedaan in een personeelsafdeling, bij voorkeur in de publieke sector ? **** heeft een uitstekende kennis van het **** (niveau ****1) en een goede kennis van het **** (niveau ****) ? **** heeft recht om in België te werken **** vaardigheden en capaciteiten : ? Goede kennis van ****-toepassingen (voornamelijk het Office-pakket) ? Goede kennis, of bereidheid om deze snel te verwerven, van de bepalingen die van toepassing zijn op federale statutaire ambtenaren ? Praktische kennis van het arbeidsrecht ? Zeer goede kennis van personeelsmanagement en -administratie ? Flexibel zijn in het uitvoeren van taken en blijk geven van ****/autonomie ? Loyaliteit, nauwkeurigheid, precisie, discretie en inzet tonen ? Goede synthetische en redactionele vaardigheden ? **** mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid **** bieden we aan? ? **** boeiende functie, waarin **** innovatief werk kan doen in een enthousiast team ? Een fulltime statutaire functie op ****8.1 niveau met een stageperiode van een jaar (100% statutaire salarisschaal: ****8.1 van 23.785 (minimum) tot 41.742 (maximum) met een **** van 1,99 (januari 2023)). ? Een aantrekkelijk pakket **** voordelen (****; ****; **** van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; ****; aangepaste ****; **** (na een periode van 3 maanden)). ? Mogelijkheid tot telewerken en flexibele werktijden ? Werkplaats: **** 48, 1000 ****. De kantoren zijn bereikbaar met een lift ? Startdatum: zo snel mogelijk Gelijke kansen en diversiteit **** personeelsbeleid is gebaseerd op diversiteit en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, geloof, handicap, nationaliteit, ****.
**** met een handicap, **** of ziekte **** als **** niet over een geldig getuigschrift beschikt, kunt **** om een redelijke aanpassing van de selectieprocedure verzoeken. **** kan een beschrijving geven van uw handicap/ziekte/**** en ook aangeven welke aanpassingen kunnen worden gedaan om **** te helpen. **** **** zal zich inspannen om **** deze ook tijdens uw tewerkstelling ter beschikking te stellen.
**** verloopt de selectie? **** een voorselectie van de ontvangen kandidaturen zullen de kandidaten die het best aan het vereiste profiel voldoen, worden uitgenodigd voor een schriftelijke (eventueel virtuele) test en, na een tweede selectie, voor een mondeling interview tijdens hetwelk hun kennis en vaardigheden zullen worden getest.
Het specifieke examenreglement wordt **** op verzoek per ****-mail toegezonden op het volgende adres: ****.****@****.**** **** solliciteren? **** kan solliciteren door het volgende **** sollicitatieformulier : ****://****.select-****.****/Items/****-****/****/****/assistent-****-administratie-****---****81 Uw aanvraag moet uiterlijk ten **** op 10 november 2023 om middernacht worden ingediend en moet het volgende omvatten: ? een gedetailleerd curriculum vitae ? een afzonderlijke **** ? een kopie van uw relevante diploma's hoger onderwijs Onvolledige aanvragen worden niet in aanmerking genomen.
**** kan solliciteren in het **** of het ****. **** ontvangt een elektronisch ontvangstbericht van uw aanvraag zodra uw volledige aanvraag via het **** is ingediend.
Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via het ****-**** ****.****@****.**** **** vragen over deze functie? **** meer informatie kan **** contact opnemen met ****.****@****.**** **** In overeenstemming met de **** **** **** zal het **** alleen **** verwerken die noodzakelijk zijn voor de aanwerving en de beoordeling van de geschiktheid van de kandidaat voor de functie. Deze gegevens zullen alleen worden bewaard om het te nemen besluit te rechtvaardigen.