gepubliceerd op 07 maart 2016
Vergelijkende selectie van Franstalige opladen Status en Arbeidsomstandigheden (niveau A) voor het Ministerie van Landsverdediging (AFG16044) Na de selectie wordt een lijst met maximum 15 geslaagden aangelegd, die één jaar geldig blijft.(...) Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld (die vier jaar geldig blijft) (...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Franstalige opladen Status en Arbeidsomstandigheden (m/v/x) (niveau A) voor het Ministerie van Landsverdediging (AFG16044) Na de selectie wordt een lijst met maximum 15 geslaagden aangelegd, die één jaar geldig blijft.
Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld (die vier jaar geldig blijft) van de personen met een handicap die geslaagd zijn.
Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? een van de volgende diploma van basisopleiding van de 2e cyclus (b.v. master/licentiaat) afgeleverd door een universiteit of een hogeschool voor zover de studies ten minste vier jaar hebben omvat : psychologie; human resources management; arbeidswetenschappen; rechten; criminologische wetenschappen of sociologie. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : een relevante professionele ervaring van minstens 1 jaar als dossierbeheerder in een dienst die personeelszaken behandelt en in 1 van de 4 volgende domeinen : o Ambtenarenstatuut, arbeidsvoorwaarden of arbeidsrecht. o Geldelijk statuut, beheer van de payroll. o Toepassing van de reglementering. o Beheer van de verloven en afwezigheden toegekend aan de personeelsleden. 3. Als u al federaal ambtenaar bent en nog niet werkt voor de rekruterende instelling, laadt u uw meest recente bewijs van benoeming op (benoemingsbesluit, uittreksel uit het Belgisch Staatsblad, bewijs van de werkgever, bevorderingsbesluit of bewijs van eedaflegging) vóór de uiterste inschrijvingsdatum en vult u uw volledige professionele ervaring in, inclusief uw huidige job.Als dit bewijs van benoeming al werd opgeladen in uw online-CV, moet u dit niet opnieuw doen.
De vacante functie is een functie van niveau A1. U dient te voldoen aan : ? Bekleed zijn met de klasse A1.
U dient ook te beschikken over volgende professionele ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : ? een relevante professionele ervaring van minstens één jaar als dossierbeheerder in een dienst die personeelszaken behandelt en in 1 van de 4 volgende domeinen : o Ambtenarenstatuut, arbeidsvoorwaarden of arbeidsrecht. o Geldelijk statuut, beheer van de payroll. o Toepassing van de reglementering. o Beheer van de verloven en afwezigheden toegekend aan de personeelsleden.
Als u geslaagd bent in een bevorderingsselectie niveau A1 (niveau van de selectie) en u bent opgenomen op de lijst van geslaagden, kan u op basis van dit slagen deelnemen aan deze selectie. Laad uw bewijs van slagen op vóór de uiterste inschrijvingsdatum. Als dit bewijs van slagen al werd opgeladen in uw online-CV, moet u dit niet opnieuw doen.
Solliciteren kan tot 21 maart 2016 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via www.selor.be