gepubliceerd op 09 oktober 2009
Vergelijkende selectie van Franstalige projectleiders (niveau A) voor de FOD Sociale Zekerheid (AFG09031) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 10 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien er voor de toekenn(...) Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handic(...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Franstalige projectleiders (m/v) (niveau A) voor de FOD Sociale Zekerheid (AFG09031) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 10 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien er voor de toekenning van de laatste plaats verscheidene geslaagden zijn met een gelijk aantal punten, wordt het maximum aantal geslaagden in hun voordeel verhoogd.
Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. Deze personen worden er enkel in opgenomen op hun vraag en voor zover zij een attest hebben voorgelegd waarin hen de hoedanigheid van persoon met een handicap wordt toegekend. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.
Als u geslaagd bent voor deze selectie, moet u - om benoemd te worden - op de datum van de aanstelling o.a. Belg zijn of burger van een ander land behorende tot de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Bondsstaat.
Toelaatbaarheidsvereisten : Op 26 oktober 2009 moet u : OFWEL in het bezit zijn van één van de volgende diploma's EN over een relevante professionele werkervaring van drie jaar beschikken : ? diploma van basisopleiding van de 2e cyclus (b.v. licentiaat/master, ingenieur...) behaald in een afdeling informatica of elektronica, uitgereikt door een Belgische universiteit of Hogeschool ? onder relevante professionele werkervaring, verstaat men ervaring op het vlak van projectleiding en meer bepaald op volgende vlakken : o het ontwerpen van informaticaprojecten; o het afbakenen van de scope van projecten en de budgettaire inschatting; o het opmaken van actieplannen en de actualisering ervan tijdens de projectvoortgang; o het opmaken van risicoplannen en de actualisering ervan tijdens de projectvoortgang; o de opdeling van projecten in subprojecten; o de toewijzing van personele, materiële en softwarematige middelen aan projecten; o de opvolging van de realisaties en nemen van noodzakelijke corrigerende acties in overleg met de projectmedewerkers; o het succesvol afsluiten van projecten.
OFWEL beschikken over de vereiste ervaring : minimum vijf jaar ervaring in projectleiding en meer bepaald op volgende vlakken : o het ontwerpen van informaticaprojecten; o het afbakenen van de scope van projecten en de budgettaire inschatting; o het opmaken van actieplannen en de actualisering ervan tijdens de projectvoortgang; o het opmaken van risicoplannen en de actualisering ervan tijdens de projectvoortgang; o de opdeling van projecten in subprojecten; o de toewijzing van personele, materiële en softwarematige middelen aan projecten; o de opvolging van de realisaties en nemen van noodzakelijke corrigerende acties in overleg met de projectmedewerkers; o het succesvol afsluiten van projecten. (We vragen u in dit geval toch om uw hoogst behaalde diploma op te laden in 'Mijn Selor').
De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op de SELOR-website.
Jaarlijks brutobeginsalaris : 40.594,79 EUR, reglementaire toelagen niet inbegrepen.
Solliciteren kan tot 26 oktober 2009 via www.selor.be Uw kandidatuur wordt enkel in aanmerking genomen als : - u uw online-CV volledig invult in "Mijn Selor"; - en u een kopie van uw diploma ten laatste op 26 oktober 2009 oplaadt in uw online-CV in "Mijn Selor"; - en u online solliciteert voor deze vacature.
Indien u uw diploma niet kan opladen, dient u het ten laatste op 26 oktober 2009 op te sturen naar SELOR, T.a.v. Chantal Dejean, Bischoffsheimlaan 15, 1000 Brussel, met de vermelding van uw rijksregisternummer, uw naam, uw voornaam en het selectienummer AFG09031 (de datum van de poststempel geldt als bewijs).
Online solliciteren is snel en eenvoudig. Eens uw CV en persoonlijke gegevens bij ons gekend zijn, zijn ze geregistreerd voor andere functies waarvoor u in de toekomst wenst te solliciteren. Handig en tijdbesparend. Bovendien verschijnt er op het scherm onmiddellijk een bericht of aan alle voorwaarden werd voldaan.
Ondanks het grote voordeel van het online solliciteren, zullen brieven die ons alsnog per post bereiken niet geweigerd worden (geen mail, geen fax). Indien u gebruik wenst te maken van deze optie, dient u zo spoedig mogelijk en uiterlijk op 26 oktober 2009 contact op te nemen met Chantal Dejean via 02-788 66 40 zodat we de voorwaarden kunnen meedelen.