Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Vacante Bettreking van --
← Terug naar "Oproep tot kandidatuurstelling voor twee mandaten van vrouwelijk lid van het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditco(...) Er zijn twee mandaten vacant, waarvan één behorend tot de Nederlandse taalrol en één behorend tot d(...)"
Oproep tot kandidatuurstelling voor twee mandaten van vrouwelijk lid van het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditco(...) Er zijn twee mandaten vacant, waarvan één behorend tot de Nederlandse taalrol en één behorend tot d(...) Appel aux candidats à deux mandats de membre féminin pour le Comité d'audit de l'Administration fédérale Par arrêté royal du 17 août 2007, le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Comité d'audit de l'Admini(...) Deux mandats sont vacants dont un appartenant au rôle linguistique néerlandais, et un appartenant a(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST KANSELARIJ VAN DE EERSTE MINISTER Oproep tot kandidatuurstelling voor twee mandaten van vrouwelijk lid van het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven onafhankelijke deskundigen, waarvan minstens drie van de Nederlandse taalrol en drie van de Franse taalrol. Zij worden door de Koning aangesteld om te zetelen in het Auditcomité, voor een periode van zes jaar, en dit bij besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de Eerste minister, de minister van Ambtenarenzaken en de staatssecretaris voor Begroting. Hun mandaat kan eenmaal hernieuwd worden. Er zijn twee mandaten vacant, waarvan één behorend tot de Nederlandse taalrol en één behorend tot de Nederlandse of Franse taalrol. De gedetailleerde beschrijving van het mandaat en het profiel van lid van het Auditcomité is terug te vinden op www.belgium.be of op http://kanselarij.belgium.be Deze beschrijving kan ook verkregen worden bij de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister, Stafdienst Personeel en Organisatie, via e-mail aan 16_Person@premier.fed.be. Het gestandaardiseerde cv en de verklaringen die de kandidaten moeten afleggen inzake het al dan niet bestaan van belangenconflicten, zijn beschikbaar op de bovenvermelde websites, of kunnen worden verkregen op het bovenvermelde adres. Bij gebrek aan deze documenten zal met de kandidaturen geen rekening worden gehouden. De kandidatuurstelling met de motivering voor dit mandaat kan tot en met 11 februari 2022 - de poststempel geldt als bewijs - per aangetekend schrijven naar het volgende adres worden gestuurd: Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister Mevrouw F. Audag - Dechamps Voorzitster van het Directiecomité a.i. Wetstraat 16 SERVICE PUBLIC FEDERAL CHANCELLERIE DU PREMIER MINISTRE Appel aux candidats à deux mandats de membre féminin pour le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) Par arrêté royal du 17 août 2007, le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Comité d'audit de l'Administration fédérale est composé de sept experts indépendants, dont au minimum trois sont du rôle linguistique français et trois du rôle linguistique néerlandais. Ils sont désignés par le Roi pour siéger pendant une période de six ans dans le Comité d'audit, par arrêté délibéré en Conseil des Ministres, sur proposition du Premier Ministre, de la Ministre de la Fonction publique et de la Secrétaire d'Etat au Budget. Le mandat est renouvelable une fois. Deux mandats sont vacants dont un appartenant au rôle linguistique néerlandais, et un appartenant au rôle linguistique néerlandais ou français. Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que le profil recherché pour celui-ci sur le site : www.belgium.be ou http://chancellerie.belgium.be Cette description peut aussi être obtenue auprès du Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre, Service d'encadrement Personnel et Organisation, e-mail 16_Person@premier.fed.be Le CV standardisé et les déclarations que les candidats doivent faire sur l'existence ou non de conflits d'intérêts peuvent être obtenus à partir des sites précités ou via l'adresse mentionnée ci-dessus. Les candidatures qui ne contiendraient pas ces documents ne seront pas prises en compte. L'acte de candidature motivé pour ce mandat peut être envoyé jusqu'au 11 février 2022, le cachet de la poste faisant foi, par courrier recommandé à l'adresse suivante Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre Mme F. Audag - Dechamps Présidente du Comité de direction a.i. 16, rue de la Loi
1000 Brussel 1000 Bruxelles
^