Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Vacante Bettreking van --
← Terug naar "Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid van het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcomité van de (...) De gedetailleerde beschrijving van het mandaat, met inbegrip van het profiel, van lid van het Audit(...)"
Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid van het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcomité van de (...) De gedetailleerde beschrijving van het mandaat, met inbegrip van het profiel, van lid van het Audit(...) Appel aux candidats à un mandat de membre du Comité d'audit de l'Administration fédérale Par arrêté royal du 17 août 2007, le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) est créé. Le Comité d'audit de l'Administration fédé(...) Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que le profil recherché pour celui-ci su(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST KANSELARIJ VAN DE EERSTE MINISTER SERVICE PUBLIC FEDERAL CHANCELLERIE DU PREMIER MINISTRE
Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid van het
Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) Appel aux candidats à un mandat de membre du Comité d'audit de
Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij l'Administration fédérale (CAAF)
koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Par arrêté royal du 17 août 2007, le Comité d'audit de
l'Administration fédérale (CAAF) est créé.
Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven Le Comité d'audit de l'Administration fédérale est composé de sept
onafhankelijke deskundigen, waarvan minstens drie van de experts indépendants, dont au minimum trois seront du rôle
Nederlandstalige taalrol en drie van de Franstalige taalrol. Zij linguistique francophone et trois du rôle linguistique néerlandophone.
worden door de Koning aangesteld om te zetelen in dit Auditcomité, Ils seront désignés par le Roi pour siéger pendant une période de six
voor een periode van zes jaar, en dit bij besluit vastgesteld na ans dans ce Comité d'audit, par arrêté royal délibéré en Conseil des
overleg in de Ministerraad, op voordracht van de Eerste Minister, de Ministres, sur proposition du Premier Ministre, du Ministre du Budget,
Minister van Begroting en de Minister van Ambtenarenzaken. Hun mandaat du Ministre de la Fonction publique. Le mandat de membre du Comité
kan éénmaal hernieuwd worden. d'audit est renouvelable une fois.
De gedetailleerde beschrijving van het mandaat, met inbegrip van het Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que le
profiel, van lid van het Auditcomité is terug te vinden op profil recherché pour celui-ci sur le site : www.Belgium.be ou
www.Belgium.be of op http://kanselarij.belgium.be. Deze beschrijving http://chancellerie.belgium.be. Cette description peut aussi être
kan ook verkregen worden bij de Federale Overheidsdienst Kanselarij obtenue auprès du Service public fédéral Chancellerie du Premier
van de Eerste Minister, Auditcomité van de Federale Overheid, Ministre, Comité d'audit de l'Administration fédérale, 16 rue de la
Wetstraat 16, 1000 Brussel (tel. 02-501 03 51, of e-mail Loi, 1000 Bruxelles (tél. 02-501 03 51, ou e-mail
auditcom@premier.fed.be). Het gestandaardiseerd CV en de verklaringen die de kandidaten moeten afleggen inzake het al dan niet bestaan van belangenconflicten, zijn beschikbaar op bovenvermelde websites, of kunnen verkregen worden op bovenvermeld adres. Bij gebrek aan deze documenten zal met de kandidaturen geen rekening worden gehouden. De kandidatuurstelling, met de motivering voor dit mandaat, kan tot 29 november 2009, waarbij de poststempel als bewijs geldt, per aangetekend schrijven naar volgend adres worden gestuurd : Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister Auditcomité van de Federale Overheid Wetstraat 16 auditcom@premier.fed.be). Le CV standardisé et les déclarations que les candidats doivent faire sur l'existence ou non de conflits d'intérêts peuvent être obtenus à partir des sites précités ou via l'adresse mentionnée ci-dessus. Les candidatures qui ne contiendraient pas ces documents ne seront pas prises en compte. L'acte de candidature motivé pour ce mandat peut être envoyé jusqu'au 29 novembre 2009, dont le cachet de la poste fait foi, par courrier recommandé à l'adresse suivante : Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre Comité d'audit de l'Administration fédérale 16, rue de la Loi
1000 Brussel 1000 Bruxelles
^