Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Vacante Bettreking van --
← Terug naar "Vacante betrekking van adjunct-adviseur Oproep tot de kandidaten Er wordt aan de geïnteresseerde ambtenaren kenbaar gemaakt dat een statutaire betrekking van adjunct-adviseur (Nederlandstalig of Franstalig) in het kader van de vrij(...) Kontekst : De federale Regering heeft van de modernisering van het federaal openbaar ambt één va(...)"
Vacante betrekking van adjunct-adviseur Oproep tot de kandidaten Er wordt aan de geïnteresseerde ambtenaren kenbaar gemaakt dat een statutaire betrekking van adjunct-adviseur (Nederlandstalig of Franstalig) in het kader van de vrij(...) Kontekst : De federale Regering heeft van de modernisering van het federaal openbaar ambt één va(...) Emploi vacant de conseiller adjoint Appel aux candidats Il est porté à la connaissance des fonctionnaires intéressés qu`un emploi statutaire de conseiller adjoint (néerlandophone ou francophone) est à pourvoir par transfert, dans le(...) Contexte : Le Gouvernement fédéral a fait de la modernisation de la fonction publique fédérale l(...)
MINISTERIE VAN AMBTENARENZAKEN Vacante betrekking van adjunct-adviseur Oproep tot de kandidaten Er wordt aan de geïnteresseerde ambtenaren kenbaar gemaakt dat een statutaire betrekking van adjunct-adviseur (rang 10) (Nederlandstalig of Franstalig) in het kader van de vrijwillige mobiliteit via overplaatsing te begeven is op het Secretariaat-generaal van het Ministerie van Ambtenarenzaken. Deze betrekking is zowel voor vrouwen als voor mannen toegankelijk. Kontekst : De federale Regering heeft van de modernisering van het federaal openbaar ambt één van zijn absolute topprioriteiten gemaakt. Hiertoe heeft de Minister van Ambtenarenzaken en Modernisering van de Openbare Besturen diverse ingrijpende moderniseringsprojecten opgestart, die eerlang operationeel zullen worden. In dit kader wordt op het Secretariaat-generaal van het Ministerie van Ambtenarenzaken een team opgericht, dat tot taak zal hebben deze projecten op administratief vlak in goede banen te leiden. Dit team zal bestaan uit drie MINISTERE DE LA FONCTION PUBLIQUE Emploi vacant de conseiller adjoint Appel aux candidats Il est porté à la connaissance des fonctionnaires intéressés qu`un emploi statutaire de conseiller adjoint (rang 10) (néerlandophone ou francophone) est à pourvoir par transfert, dans le cadre de la mobilité volontaire au Secrétariat général du Ministère de la Fonction publique. Cet emploi est accessible aussi bien aux femmes qu'aux hommes. Contexte : Le Gouvernement fédéral a fait de la modernisation de la fonction publique fédérale l'une de ses priorités absolues. A cet effet, le Ministre de la Fonction publique et de la Modernisation de l'Administration a lancé divers projets de modernisation approfondie, qui seront opérationnels prochainement. Dans ce cadre, une équipe est créée au sein du Secrétariat général du Ministère de la Fonction publique, dont la mission est d'assurer le bon déroulement de ces projets sur le plan administratif. Cette équipe se composera de trois
ambtenaren, namelijk 1 adjunct-adviseur (niv. 1) en 2 boekhouders fonctionnaires, à savoir 1 conseiller adjoint (niv. 1) et 2 comptables
(niv. 2+). (niv. 2+).
Functiebeschrijving : Description de la fonction :
De adjunct-adviseur zal als opdracht hebben : Le conseiller adjoint (ou la conseillère adjointe) aura pour mission :
- de administratieve opvolging van de overheidsopdrachten, met - le suivi administratif des marchés publics, en ce compris les
inbegrip van de boekhoudkundige aspecten; aspects comptables;
- de opvolging van de aan de controlerende instanties overgemaakte - le suivi des dossiers transmis aux autorités de contrôle (contrôleur
dossiers (controleur der vastleggingen, inspecteur van financiën); des engagements, inspecteur des finances);
- de controle op en de coördinatie van de activiteiten van het - le contrôle et la coordination des activités du personnel de son
personeel van zijn/haar team. équipe.
Profiel van de kandidaat : Profil du (de la) candidat(e) :
Hij (of zij) zal over de volgende technische bekwaamheden moeten Il (ou elle) devra posséder les compétences techniques suivantes :
beschikken : - kennis van de wetgeving en van de reglementering op het vlak van - connaissance de la législation et de la réglementation budgétaires
begroting en boekhouding; et comptables;
- kennis van de wetgeving en van de reglementering inzake - connaissance de la législation et de la réglementation sur les
overheidsopdrachten; marchés publics;
- kennis van de programma's Word en Excel. - connaissance des logiciels Word et Excel.
Er wordt van hem (of haar) verwacht dat hij (of zij) blijk geeft van : Il est attendu de lui (ou d'elle) qu'il (ou qu'elle) possède :
- zin voor organisatie; - le sens de l'organisation;
- zin voor methodisch werk; - le sens du travail méthodique;
- zin voor verantwoordelijkheid; - le sens des responsabilités;
- managementvaardigheden; - communicatievaardigheden. Bijzondere vereisten : - nuttige ervaring verworven in de domeinen vermeld in de functiebeschrijving hierboven; - titularis zijn van de graad van adjunct-adviseur (rang 10). Kandidaatstelling : De geïnteresseerde ambtenaren worden verzocht hun kandidatuur (met ref. SG/ABL/99/12/N1) in te dienen per aangetekende brief gericht aan de Secretaris-generaal van het Ministerie van Ambtenarenzaken, Residence Palace (blok C, 1ste verdieping), Wetstraat 155, 1040 Brussel, binnen de tien werkdagen volgend op de verschijning van dit bericht in het Belgisch Staatsblad. In de handgeschreven kandidaatstelling worden de naam, voornamen en graad van de kandidaat, de administratie waar hij/zij werkt en de laatste evaluatievermelding vermeld. Hierin worden ook de motivatie van de betrokkene alsook de kwaliteiten die hij/zij voor de voorgestelde functie wenst te doen gelden, uiteengezet. Een curriculum vitae wordt bijgevoegd. De kandidaten worden voor een interview opgeroepen. Hierna staat het de weerhouden kandidaat vrij om bij de Secretaris-generaal van het Ministerie van Ambtenarenzaken zijn/haar aanvraag tot overplaatsing in het kader van de vrijwillige mobiliteit in te dienen. Voor alle bijkomende informatie kan men terecht bij de heer Frans Delie (02/287.42.70), adviseur-generaal bij het Secretariaat-generaal van het Ministerie van Ambtenarenzaken : frans.delie@mazfp.fgov.be De Secretaris-generaal, - des aptitudes à la gestion; - des aptitudes à la communication. Exigences particulières : - expérience utile acquise dans les domaines repris dans la description de fonction ci-avant; - être titulaire du grade de conseiller adjoint (rang 10). Candidature : Les fonctionnaires intéressés sont invités à faire parvenir leur candidature (sous la référence : SG/ABL/99/12/N1), par lettre recommandée, au Secrétaire général du Ministère de la Fonction publique, Résidence palace (bloc C, 1er étage), 155 rue de la Loi, 1040 Bruxelles, dans les dix jours ouvrables suivant la publication du présent avis au Moniteur belge. La lettre de candidature, manuscrite, mentionnera les nom, prénoms et grade du candidat, l'administration dans laquelle il travaille ainsi que sa dernière mention d'évaluation. Elle exposera les motivations de l'intéressé ainsi que les qualités qu'il estime pouvoir faire valoir pour la fonction proposée. Un curriculum vitae sera joint. Les candidats seront invités à un entretien. A l'issue de celui-ci, il sera loisible au candidat retenu d'introduire sa demande de transfert dans le cadre de la mobilité volontaire auprès du Secrétaire général du Ministère de la Fonction publique. Toute information complémentaire peut être obtenue auprès de M. Frans Delie (02/287.42.70), conseiller général au Secrétariat général du Ministère de la Fonction publique : frans.delie@mazfp.fgov.be Le Secrétaire général,
M. DAMAR M. DAMAR
^