Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Ministerieel Besluit van --
← Terug naar "Toelating tot ingebruikneming van de hogesnelheidslijn - L2 - baanvak Leuven-Ans Bij ministerieel besluit van 27 november 2002, wordt de ingebruikneming van de hogesnelheidslijn L2 - baanvak Leuven-Ans voor een referentiesnelheid van 300 km/uur "
Toelating tot ingebruikneming van de hogesnelheidslijn - L2 - baanvak Leuven-Ans Bij ministerieel besluit van 27 november 2002, wordt de ingebruikneming van de hogesnelheidslijn L2 - baanvak Leuven-Ans voor een referentiesnelheid van 300 km/uur Autorisation de mise en service de la ligne à grande vitesse - L2 - tronçon Louvain-Ans Par arrêté ministériel du 27 novembre 2002, est autorisée, la mise en service de la ligne à grande vitesse L2 - tronçon Louvain-Ans à la vitesse de référence
FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER SERVICE PUBLIC FEDERAL MOBILITE ET TRANSPORTS
Toelating tot ingebruikneming van de hogesnelheidslijn - L2 - baanvak Autorisation de mise en service de la ligne à grande vitesse - L2 -
Leuven-Ans tronçon Louvain-Ans
Bij ministerieel besluit van 27 november 2002, wordt de Par arrêté ministériel du 27 novembre 2002, est autorisée, la mise en
ingebruikneming van de hogesnelheidslijn L2 - baanvak Leuven-Ans voor service de la ligne à grande vitesse L2 - tronçon Louvain-Ans à la
een referentiesnelheid van 300 km/uur voor wat betreft het rollend vitesse de référence de 300 km/h pour le matériel roulant de type PBKA
materieel van het type PBKA (enkele of dubbele samenstelling) en van
200 km/uur voor stellen, samengesteld uit een locomotief type T13 en (composition simple ou double) et de 200 km/h pour des rames composées
rijtuigen type I11 (gesleepte of geduwde stellen) toegelaten. d'une locomotive type T13 et de voitures type I11 (rames tractées ou
poussées).
^