Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Ministerieel Besluit van 19/02/2015
← Terug naar "Ministerieel besluit houdende aanstelling of erkenning van de leden van het Beheerscomité van FED+ "
Ministerieel besluit houdende aanstelling of erkenning van de leden van het Beheerscomité van FED+ Arrêté ministériel portant désignation ou agréation des membres du Comité de gestion de FED+
FEDERALE OVERHEIDSDIENST PERSONEEL EN ORGANISATIE SERVICE PUBLIC FEDERAL PERSONNEL ET ORGANISATION
19 FEBRUARI 2015. - Ministerieel besluit houdende aanstelling of 19 FEVRIER 2015. - Arrêté ministériel portant désignation ou agréation
erkenning van de leden van het Beheerscomité van FED+ des membres du Comité de gestion de FED+
De Minister van Ambtenarenzaken, Le Ministre de la Fonction publique,
Gelet op de programmawet van 30 december 2001, inzonderheid op artikel Vu la loi-programme du 30 décembre 2001, notamment l'article 103;
103; Gelet op het koninklijk besluit van 20 september 2002 tot vaststelling Vu l'arrêté royal du 20 septembre 2002 fixant la composition, le
van de samenstelling, de werkwijze en de bevoegdheden van het fonctionnement et les attributions du Comité de gestion de FED+,
Beheerscomité van FED+, inzonderheid op hoofdstuk I; notamment le chapitre Ier;
Gelet op het ministerieel besluit van 24 juni 2010 houdende Vu l'arrêté ministériel du 24 juin 2010 portant désignation ou
aanstelling of erkenning van de leden van het Beheerscomité van FED+, agréation des membres du Comité de gestion de FED+,
Besluit : Arrête :

Artikel 1.Wordt aangesteld als vertegenwoordigster van de Minister

Article 1er.Est désignée en qualité de représentante du Ministre de

van Ambtenarenzaken die van rechtswege voorzitter is van het Beheerscomité : la Fonction publique, présidente de plein droit du Comité de gestion :
Mevr. Griet Valgaeren Mme Griet Valgaeren

Art. 2.Worden aangesteld als leden van het Beheerscomité voor een

Art. 2.Sont désignées en qualité de membres du Comité de gestion pour

periode van vier jaar : une période de quatre ans :
- Mevr. Marion Delanghe, diensthoofd van FED+ - Mme Marion Delanghe, chef de service de FED+
- Mevr. Tine D'Hooghe, als vertegenwoordigster van de FOD Personeel en Organisatie - Mme Tine D'Hooghe, représentante du SPF Personnel et Organisation
- Mevr. Annie Kempe, als vertegenwoordigster van de FOD Financiën. - Mme Annie Kempe, représentante du SPF Finances.

Art. 3.Worden erkend in de hoedanigheid van leden van het

Art. 3.Sont agréés en qualité de membres du Comité de gestion,

Beheerscomité aangewezen door de representatieve vakorganisaties : désignés par les organisations syndicales représentatives :
- voor de Algemene Centrale der Openbare Diensten: de heer Roland - pour la Centrale générale des Services publics : M. Roland
Vansaingele Vansaingele
- voor het ACV Openbare Diensten: de heer Jean-Paul De Vos - pour la Centrale chrétienne des Services publics : M. Jean-Paul De
- voor het Vrij Syndicaat voor het Openbaar Ambt: de heer Jean-Pierre Vos - pour le Syndicat libre de la Fonction publique : M. Jean-Pierre
Harmegnies. Harmegnies.

Art. 4.De mandaten van de leden bedoeld in artikel 2 van dit besluit

Art. 4.Les mandats des membres visés à l'article 2 du présent arrêté

gaan in op 1 oktober 2014 en eindigen op 30 september 2018. prennent cours le 1er octobre 2014 et se terminent le 30 septembre

Art. 5.Het ministerieel besluit van 24 juni 2010 houdende aanstelling

2018.

Art. 5.L'arrêté ministériel du 24 juin 2010 portant désignation ou

of erkenning van de leden van het Beheerscomité van FED+, gewijzigd agréation des membres du Comité de gestion de FED+, modifié par
bij de ministerieel besluit van 13 september 2012, wordt opgeheven. l'arrêté ministériel du 13 septembre 2012, est abrogé.

Art. 6.Dit besluit heeft uitwerking met ingang van 1 oktober 2014.

Art. 6.Le présent arrêté produit ses effets le 1er octobre 2014.

Brussel, 19 februari 2015. Bruxelles, le 19 février 2015.
De Minister van Defensie belast met Ambtenarenzaken, Le Ministre de la Défense chargé de la Fonction publique,
S. VANDEPUT S. VANDEPUT
^