Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Koninklijk Besluit van --
← Terug naar "Oproep tot kandidatuurstelling voor één mandaat van vrouwelijk lid van het Auditcomité van de Federale Overheid . Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcom(...) Zij worden door de Koning aangesteld om te zetelen in het Auditcomité, voor een periode van zes jaa(...)"
Oproep tot kandidatuurstelling voor één mandaat van vrouwelijk lid van het Auditcomité van de Federale Overheid . Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcom(...) Zij worden door de Koning aangesteld om te zetelen in het Auditcomité, voor een periode van zes jaa(...) Appel aux candidatures pour un mandat de membre féminin pour Ie Comité d'audit de l'Administration fédérale Par arrêté royal du 17 août 2007, Ie Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Comité d'audit de l'Ad(...) Ils sont désignés par Ie Roi pour siéger pendant une période de six ans dans le Comité d'audit, par(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST KANSELARIJ VAN DE EERSTE MINISTER SERVICE PUBLIC FEDERAL CHANCELLERIE DU PREMIER MINISTRE
Oproep tot kandidatuurstelling voor één mandaat van vrouwelijk lid van
het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO). Appel aux candidatures pour un mandat de membre féminin pour Ie Comité
Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij d'audit de l'Administration fédérale (CAAF)
koninklijk besluit van 17 augustus 2007. Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven onafhankelijke deskundigen, waarvan minstens drie van de Nederlandse taalrol en drie van de Franse taalrol. Zij worden door de Koning aangesteld om te zetelen in het Auditcomité, voor een periode van zes jaar, en dit bij besluit vastgesteld na overleg in de ministerraad, op voordracht van de Eerste Minister, de minister van Ambtenarenzaken en de staatssecretaris voor Begroting. Hun mandaat kan éénmaal vernieuwd worden. Er is één mandaat vacant, behorend tot de Nederlandse of Franse taalrol. De gedetailleerde beschrijving van het mandaat en het profiel van lid van het Auditcomité is terug te vinden op www.belgium.be of http://kanselarij.belgium.be Deze beschrijving kan ook verkregen worden bij de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister, Stafdienst Personeel en Organisatie, via e-mail aan 16_Person@premier.fed.be Het gestandaardiseerde CV en de verklaringen die de kandidaten moeten afleggen inzake het al dan niet bestaan van belangenconflicten, zijn beschikbaar op de bovenvermelde websites, of kunnen worden verkregen op het bovenvermelde adres. Bij gebrek aan deze documenten zal met de kandidaturen geen rekening worden gehouden. De kandidatuurstelling met de motivering voor dit mandaat kan tot en met 17 augustus 2023 - de poststempel geldt als bewijs - per aangetekend schrijven naar het volgende adres worden gestuurd: Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister Mevr. A. Bagdat Voorzitster van het Directiecomité a.i. Wetstraat 16 Par arrêté royal du 17 août 2007, Ie Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Comité d'audit de l'Administration fédérale est composé de sept experts indépendants, dont au minimum trois sont du rôle linguistique français et trois du rôle linguistique néerlandais. Ils sont désignés par Ie Roi pour siéger pendant une période de six ans dans le Comité d'audit, par arrêté délibéré en Conseil des Ministres, sur proposition du Premier Ministre, de la Ministre de la Fonction publique et de la Secrétaire d'Etat au Budget. Le mandat est renouvelable une fois. Un mandat est vacant, appartenant au rôle linguistique néerlandais ou français. Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que Ie profil recherché pour celui-ci sur Ie site : www.belgium.be ou http://chancellerie.belgium.be Cette description peut aussi être obtenue auprès du Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre, Service d'encadrement Personnel et Organisation, via e-mail à 16_Person@premier.fed.be Le CV standardisé et les déclarations que les candidats doivent faire sur l'existence ou non de conflits d'intérêts peuvent être obtenus à partir des sites précités ou via l'adresse mentionnée ci-dessus. Les candidatures qui ne contiendraient pas ces documents ne seront pas prises en compte. L'acte de candidature motivé pour ce mandat peut être envoyé jusqu'au 17 août 2023; le cachet de la poste faisant foi, par courrier recommandé à l'adresse suivante Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre Mme A. Bagdat Présidente du Comité de direction a.i. 16, rue de la Loi
1000 Brussel 1000 Bruxelles
^