Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Koninklijk Besluit van --
← Terug naar "Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid voor het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007 (Belgisch Staatsblad van 18 o(...) Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven onafhankelijke deskundigen, waar(...)"
Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid voor het Auditcomité van de Federale Overheid Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007 (Belgisch Staatsblad van 18 o(...) Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven onafhankelijke deskundigen, waar(...) Appel aux candidats à un mandat de membre pour le Comité d'audit de l'Administration fédérale Par arrêté royal du 17 août 2007 (Moniteur belge du 18 octobre 2007), le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Co(...) Il y a un mandat vacant. Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que le profi(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST KANSELARIJ VAN DE EERSTE MINISTER Oproep tot kandidatuurstelling voor een mandaat van lid voor het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) Het Auditcomité van de Federale Overheid (ACFO) werd opgericht bij koninklijk besluit van 17 augustus 2007 (Belgisch Staatsblad van 18 oktober 2007). Het Auditcomité van de Federale Overheid is samengesteld uit zeven onafhankelijke deskundigen, waarvan minstens drie van de Nederlandstalige taalrol en drie van de Franstalige taalrol. Zij worden door de Koning aangesteld om te zetelen in dit Auditcomité, voor een periode van zes jaar, en dit bij besluit vastgesteld na overleg in de Ministerraad, op voordracht van de Eerste Minister, de Minister van Begroting en de Minister van Ambtenarenzaken. Hun mandaat kan één maal hernieuwd worden. Er is één vacant mandaat. De gedetailleerde beschrijving van het mandaat, met inbegrip van het profiel, van lid van het Auditcomité is terug te vinden op http://kanselarij.belgium.be. Deze beschrijving kan ook verkregen worden bij de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister, Stafdienst P&O, Wetstraat 16, 1000 Brussel (tel. 02-501 02 14 of 02-501 02 68) of e-mail 16_Person@premier.fed.be). Het standaard-CV en de verklaringen die de kandidaten moeten afleggen inzake het al dan niet bestaan van belangenconflicten, zijn beschikbaar op bovenvermelde websites, of kunnen verkregen worden op bovenvermeld adres. Bij gebrek aan deze documenten zal met de kandidaturen geen rekening worden gehouden. De kandidatuurstelling met de motivering voor dit mandaat kan tot 23 juni 2016, de poststempel geldt als bewijs, per aangetekend schrijven naar volgend adres worden gestuurd: Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister Mevrouw F. Audag-Dechamps SERVICE PUBLIC FEDERAL CHANCELLERIE DU PREMIER MINISTRE Appel aux candidats à un mandat de membre pour le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) Par arrêté royal du 17 août 2007 (Moniteur belge du 18 octobre 2007), le Comité d'audit de l'Administration fédérale (CAAF) a été créé. Le Comité d'audit de l'Administration fédérale est composé de sept experts indépendants, dont au minimum trois sont du rôle linguistique francophone et trois du rôle linguistique néerlandophone. Ils sont désignés par le Roi pour siéger pendant une période de six ans dans ce Comité d'audit, par arrêté royal délibéré en Conseil des Ministres, sur proposition du Premier Ministre, du Ministre du Budget, du Ministre de la Fonction publique. Le mandat de membre du Comité d'audit est renouvelable une fois. Il y a un mandat vacant. Vous trouverez la description détaillée de ce mandat ainsi que le profil recherché pour celui-ci sur le site : http://chancellerie.belgium.be. Cette description peut aussi être obtenue auprès du Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre, Service d'Encadrement P&O, rue de la Loi 16, 1000 Bruxelles (tél. 02-501 02 68 ou 02-501 02 14 ou e-mail 16_Person@premier.fed.be). Le CV standardisé et les déclarations que les candidats doivent faire sur l'existence ou non de conflits d'intérêts peuvent être obtenus à partir des sites précités ou via l'adresse mentionnée ci-dessus. Les candidatures qui ne contiendraient pas ces documents ne seront pas prises en compte. L'acte de candidature motivé pour ce mandat peut être envoyé jusqu'au 23 juin 2016, le cachet de la poste faisant foi, par courrier recommandé à l'adresse suivante : Service public fédéral Chancellerie du Premier Ministre Mme F. Audag-Dechamps
Voorzitter van het Directiecomité a.i. Présidente du Comité de direction a.i.
Wetstraat 16 Rue de la Loi 16
1000 Brussel 1000 Bruxelles
^