Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Besluit Van De Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van --
← Terug naar "Betrekking van Verpleger of Verpleegster B101 binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie. - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Fran Overeenkomstig het besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie(...)"
Betrekking van Verpleger of Verpleegster B101 binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie. - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Fran Overeenkomstig het besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie(...) Emploi d'un Infirmier(ère) B101 au sein de la Direction Santé & Aide aux Personnes des Services du Collège réuni de la Commission communautaire commune. - Appel à candidatures. - Mutation externe. - Rôle linguistique francophone ou néerlando(...) Conformément à l'arrêté du Collège réuni de la Commission communautaire commune du 5 juin 2008, tel(...)
GEMEENSCHAPPELIJKE GEMEENSCHAPSCOMMISSIE VAN BRUSSEL-HOOFDSTAD Betrekking van Verpleger of Verpleegster B101 binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie. - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Franstalige of Nederlandstalige taalrol Overeenkomstig het besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 5 juni 2008, zoals gewijzigd op 28 oktober 2021, houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad, hebben de Leden van het Verenigd College, bevoegd voor het Openbaar ambt, op 08/09/2022 de betrekking van Verpleger of Verpleegster B101 binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen vacant verklaard via externe mutatie. De betrekking behoort tot de Franstalige of Nederlandstalige taalrol. In aanvulling op het vervullen van de promotievoorwaarden, gelijkwaardig aan degene die vereist zijn voor de ambtenaren met een administratieve positie van de Diensten van het Verenigd College die hun aanspraken op bevordering kunnen doen gelden, dat ze niet onderworpen zijn aan een definitieve tuchtstraf die nog niet werd geschrapt, en dat ze bij hun evaluatie de beoordeling "voldoet aan de verwachtingen" of "uitzonderlijk" kregen, moeten de kandidaten aan de volgende voorwaarden voldoen: - vast benoemd ambtenaar zijn van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare), van de Federale Staat, van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, van de Vlaamse, Franse en Duitstalige Gemeenschappen, van de Vlaamse en Franse Gemeenschapscommissies en van het Waalse Gewest, van de publiekrechtelijke rechtspersonen die ervan afhangen waarvan het personeel via SELOR wordt aangeworven. Alle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten: - een sollicitatiebrief met een toelichting over de kwalificaties en ervaring die de kandidaat kan voorleggen met betrekking tot de functie; - een bijgewerkt CV. Alleen volledige sollicitaties (cv en motivatiebrief) worden in aanmerking genomen. Een eerste selectie zal worden gemaakt op basis van de ontvangen sollicitaties. Kandidaten die het beste aan het vereiste profiel voldoen, worden telefonisch uitgenodigd voor een gesprek met een selectiecommissie. Deze gesprekken zullen plaatsvinden van 17/03/2023 tot 30/03/2023, op afstand of in persoon, afhankelijk van de van kracht zijnde gezondheidssituatie. Uitstel van datum is niet mogelijk. De kandidaten moeten vooraf een schriftelijke test afleggen, op afstand, om hun technische vaardigheden te beoordelen. Deze test duurt 30 minuten en moet uiterlijk om 16u de dag voor het sollicitatiegesprek afgewerkt en ingediend zijn. Het selectiegesprek vindt plaats ten overstaan van een selectiecommissie die de test zal hebben ontvangen en doorgenomen. Het gesprek duurt ongeveer 45 minuten en heeft als doel de beroepsbekwaamheden te analyseren in relatie tot de vereisten van de functie, de kennis van onze administratie alsook de motivatie, interesses en affiniteiten met het werkterrein. De Ministers, bevoegd voor het Openbaar Ambt, zullen een individueel COMMISSION COMMUNAUTAIRE COMMUNE DE BRUXELLES-CAPITALE Emploi d'un(e) Infirmier(ère) B101 au sein de la Direction Santé & Aide aux Personnes des Services du Collège réuni de la Commission communautaire commune. - Appel à candidatures. - Mutation externe. - Rôle linguistique francophone ou néerlandophone Conformément à l'arrêté du Collège réuni de la Commission communautaire commune du 5 juin 2008, tel que modifié le 28 octobre 2021, portant le statut administratif et pécuniaire des fonctionnaires et stagiaires des Services du Collège réuni de la Commission communautaire commune de Bruxelles-Capitale, les Membres du Collège réuni, compétents pour la Fonction publique ont, le 08/09/2022, déclaré vacant, via mutation externe, un emploi d'Infirmier(ère) B101 au sein de la Direction Santé & Aide aux Personnes. Cet emploi appartient au rôle linguistique francophone ou néerlandophone. Outre le fait de remplir les conditions de promotion équivalentes à celles exigées pour les fonctionnaires des Services du Collège réuni, d'être dans une position administrative où ils peuvent faire valoir leurs titres à la promotion, de ne pas être sous le coup d'une peine disciplinaire définitive non encore radiée et de bénéficier d'une évaluation "favorable", les conditions à réunir par les candidat?e?s sont les suivantes : - être fonctionnaire nommé de l'Office bicommunautaire de la santé, de l'aide aux personnes et des prestations familiales de la Commission communautaire commune de Bruxelles-Capitale (Iriscare), de l'Etat fédéral, de la Région de Bruxelles-Capitale, de la Région wallonne, des Communautés française, flamande et germanophone et des Commissions communautaires française et flamande, des personnes morales de droit public qui en dépendent dont le personnel est recruté par l'intermédiaire du SELOR. Tout acte de candidature comporte : - une lettre de motivation contenant un exposé des titres et expériences que le candidat fait valoir pour postuler à l'emploi ; - un CV à jour. Seules les candidatures complètes (CV et lettre de motivation) seront prises en compte. Une première sélection se fera sur base des candidatures reçues. Les candidat?e?s correspondant le mieux au profil requis seront invités par téléphone à participer à un entretien devant une commission de sélection. Ces entretiens se tiendront 17/03/2023 au 30/03/2023, en distanciel ou en présentiel, selon la situation sanitaire en vigueur. Aucun report de date ne sera possible. Les candidat?e?s devront réaliser un test écrit préalable, à distance, qui visera à évaluer leurs compétences techniques. Il durera 30 minutes et devra être finalisé et nous être renvoyé, au plus tard, la veille de l'entretien, à 16:00. L'entretien de sélection se tiendra devant une commission de sélection qui aura pris connaissance du test. Il durera 45 minutes environ et visera à analyser les compétences professionnelles en rapport avec les exigences de la fonction, la connaissance de notre administration ainsi que la motivation, les intérêts et affinités avec le domaine d'activité. Les ministres compétents pour la fonction publique prendront un arrêté
besluit tot overplaatsing nemen voor de eerste laureaat van de individuel de transfert pour le premier lauréat de la sélection. Cet
selectie. Dit besluit zal bij uittreksel gepubliceerd worden in het arrêté sera publié au Moniteur belge par voie d'extrait.
Belgisch Staatsblad.
Als u een handicap hebt en bepaalde aanpassingen nodig hebt om aan de Si vous avez un handicap et que vous avez besoin de certains
selectieprocedure te kunnen deelnemen, kunt u vóór 07/03/2023 contact aménagements pour pouvoir participer à la procédure de sélection, vous
opnemen met meneer Piset Nuon Neava, hetzij per e-mail pouvez prendre contact avant 07/03/2023 avec Monsieur Piset Nuon Neava
pnuonneava@ggc.brussels, hetzij per telefoon 02/552 01 37. soit par mail pnuonneava@ccc.brussels, soit par téléphone 02/552 01
De geïndexeerde bezoldiging (1,9999) van Verpleger of Verpleegster 37. La rémunération indexée (1,9999) d' Infirmier(ère) B101 est fixée
B101 is vastgelegd tussen minimum 32.930,35 euro en maximum 58.649,07 entre minimum 32.930,35 € et maximum 58.649,07 € par an (annexe A de
euro per jaar (bijlage A van het bovengenoemde besluit van 5 juni l'arrêté susvisé du 5 juin 2008).
2008).. Elke kandidaatstelling moet geadresseerd worden aan Mevrouw Nathalie Chaque candidature doit être adressée à Madame Nathalie Noël, la
Noël, de Leidend ambtenaar, per mail naar jobs@ggc.brussels voor Fonctionnaire dirigeante, par mail à l'adresse jobs@ccc.brussels pour
07/03/2023 om 18u. le 07/03/2023 à 18h.
De persoonsgegevens die in het kader van deze vacature worden Les données à caractère personnel transmises dans le cadre de cette
meegedeeld, zijn uitsluitend bestemd voor de aanwerving voor de annonce ont pour unique finalité de procéder au recrutement de
hierboven beschreven functie. De informatie zal alleen worden verwerkt l'emploi décrit ci-dessus. Elles ne seront traitées que pour la
ten behoeve van deze vacature en zal in geen geval aan derden worden présente annonce et ne seront en aucun cas transmises à des tiers. Les
doorgegeven. De DVC van de GGC zullen deze gegevens dan ook niet SCR de la Cocom ne conserveront donc ces données que le temps
langer bewaren dan nodig is om deze aanwerving te verwerken. Indien u nécessaire au traitement de ce recrutement. Pour toute question
vragen hebt over gegevensbescherming, of indien u uw gegevens wenst te concernant la protection des données et en cas de souhait d'exercice
corrigeren of bezwaar wenst te maken, aarzel dan niet contact op te de votre droit d'accès à vos données, de rectification ou
nemen met de verantwoordelijke voor gegevensbescherming op het d'opposition, n'hésitez pas à prendre contact avec le délégué à la
volgende adres: dataprotection@ccc.brussels. protection des données à l'adresse : dataprotection@ccc.brussels.
De administratieve verblijfplaats die wordt opgelegd aan de houder van La résidence administrative imposée au titulaire dudit grade est celle
voornoemde graad is de zetel van de Diensten van Verenigd College van
de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad, du siège des Services du Collège réuni de la Commission communautaire
namelijk: Belliardstraat 71-1 te 1040 BRUSSEL. commune de Bruxelles-Capitale, à savoir rue Belliard 71-1, à 1040
De complete functiebeschrijving is hieraan bijgevoegd. Alle informatie BRUXELLES. La description de fonction complète se trouve en annexe de la
betreffende de inhoud van de functie, de procedure en de présente. Tout renseignement relatif au contenu de la fonction, à la
gelijkwaardigheid van graden kan worden verkregen bij Dhr. Piset Nuon procédure et à l'équivalence des grades peut être obtenu auprès de
Neava, Attaché - Dienst HR 02/552.01.37 of Mevr. Charlot Simoens, Monsieur Piset Nuon Neava, Attaché - Service RH 02/552.01.37 ou de
Assistente - Dienst HR 02/552.01.33. Madame Charlot Simoens, Assistante - Service RH 02/552.01.33.
Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld
^
Etaamb.be maakt gebruik van cookies
Etaamb.be gebruikt cookies om uw taalvoorkeur te onthouden en om beter te begrijpen hoe etaamb.be gebruikt wordt.
DoorgaanMeer details
x