gepubliceerd op 31 januari 2013
Vergelijkende selectie van Franstalige projectmanager communicatie (niveau A) voor de FOD Sociale Zekerheid. - Erratum In het Belgisch Staatsblad van 25 januari 2013, tweede editie, bladzijde 4047, toevoeging van een toelaatbaarheidsverei(...) Selectienummer : AFG13003. Na de selectie wordt een lijst met maximum 7 geslaagden aangelegd, di(...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Franstalige projectmanager communicatie (m/v) (niveau A) voor de FOD Sociale Zekerheid. - Erratum In het Belgisch Staatsblad van 25 januari 2013, tweede editie, bladzijde 4047, toevoeging van een toelaatbaarheidsvereiste.
Selectienummer : AFG13003.
Na de selectie wordt een lijst met maximum 7 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.
Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.
Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : * diploma van licentiaat/master, burgerlijk ingenieur, burgerlijk ingenieur-architect, bio-ingenieur, geaggregeerde van het onderwijs, arts, doctor, apotheker, meester, industrieel ingenieur, handelsingenieur, architect, erkend en uitgereikt door de Belgische universiteiten en de instellingen voor hoger onderwijs van het lange type, voor zover de studies ten minste vier jaar hebben omvat (basisopleiding van 2 cycli), of door een door de Staat of een van de Gemeenschappen ingestelde examencommissie; * getuigschrift uitgereikt aan de laureaten van de Koninklijke Militaire School en die gerechtigd zijn tot het voeren van de titel van burgerlijk ingenieur of van licentiaat. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum 2 jaar relevante professionele ervaring binnen een communicatiedienst, in ten minste één van de onderstaande taken : * het definiëren, opvolgen en uitvoeren van communicatieprojecten van A tot Z; * het uitwerken van communicatiecampagnes; * het gebruik van sociale media en/of storytelling in een professionele context. 3. Als je al ambtenaar bent, laad je je bewijs van benoeming (benoemingsbesluit of bewijs van eedaflegging) op vóór de uiterste inschrijvingsdatum en vul je volledige professionele ervaring in, inclusief je huidige job.Als dit bewijs van benoeming al werd opgeladen in je online-cv, moet je dit niet opnieuw doen. Als je twijfelt, kan je contact opnemen met de contactpersoon van SELOR die vermeld wordt bij « Contactgegevens SELOR ».
Solliciteren kan tot 11 februari 2013 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via de infolijn 0800-505 54 of op www.selor.be