Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 26 februari 2024

IRISCARE. - Betrekking van directeur - Crisiscoördinator bij de Dienst Coördinatie en Strategie van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscomm(...) Overeenkomstig het besluit van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 21 maart 2018 houden(...)

bron
gemeenschappelijke gemeenschapscommissie van brussel-hoofdstad
numac
2024001611
pub.
26/02/2024
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

GEMEENSCHAPPELIJKE GEMEENSCHAPSCOMMISSIE VAN BRUSSEL-HOOFDSTAD


IRISCARE. - Betrekking van directeur - Crisiscoördinator (paraatheid en respons) bij de Dienst Coördinatie en Strategie van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare). - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Nederlandse taalrol Overeenkomstig het besluit van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 21 maart 2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de bicommunautaire Dienst voor gezondheid, bijstand aan personen en gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare) heeft het Algemeen beheerscomité op zijn vergadering van 8 februari 2024 een betrekking van directeur - Crisiscoördinator (paraatheid en respons) bij de Dienst Coördinatie en Strategie vacant verklaard via externe mutatie. De betrekking behoort tot de Nederlandse taalrol. De functiebeschrijving bevindt zich in de bijlage.

Naast het feit dat ze zich in een administratieve positie bevinden waarin ze hun kwalificaties voor bevordering kunnen doen gelden, dat ze niet onderworpen zijn aan een definitieve tuchtstraf die nog niet werd geschrapt, en dat ze bij hun evaluatie de beoordeling "gunstig" kregen, moeten de kandidaten aan de volgende voorwaarden voldoen: - benoemd zijn als ambtenaar bij Vivalis, de Federale Staat, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de Vlaamse Gemeenschap, de Vlaamse Gemeenschapscommissie en ten slotte de publiekrechtelijke rechtspersonen die afhangen waarvan het personeel via Selor wordt aangeworven; - vastbenoemd zijn in de graad "directeur" of een gelijkwaardige graad; - houder zijn van een diploma van verpleegkundige; - houder zijn van minstens een rijbewijs B; - kennis van de Belgische en internationale instellingen en de relevante wetgeving op het vlak van rampenbeheer is vereist; - ervaring met projectbeheer of het beheer van operaties om het hoofd te bieden aan gezondheidscrisissen is vereist; - kennis van of ervaring met het Brusselse politieke landschap en de verschillende instanties en actoren die actief zijn op het gebied van volksgezondheid is vereist.

Alle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten: - een sollicitatiebrief met een toelichting van de kwalificaties en ervaring die de kandidaat kan voorleggen met betrekking tot de functie; - een bijgewerkt cv; - een beheersplan waarin de visie op de functie van de kandidaat wordt uitgelegd, maximaal 10 pagina's; - alle documenten die aantonen dat de kandidaat aan de voorwaarden voldoet om aan de selectie deel te nemen.

Na verificatie van de overeenkomst tussen de kandidaatstellingen en het functieprofiel zullen de toegelaten kandidaten worden uitgenodigd voor een assessment georganiseerd door een extern bureau en vervolgens voor een vraag- en antwoordsessie voor de Directieraad.

Het Algemeen beheerscomité zal een individueel overdrachtsbesluit nemen voor de eerste laureaat van de selectie. Dat besluit zal per uittreksel in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd.

De geïndexeerde bezoldiging (index: 2,0399) van een directeur is vastgelegd tussen minimum 65.215,60 euro en maximum 126.098,46 euro per jaar.

Elke kandidaatstelling moet, op straffe van nietigheid, uiterlijk op 19 maart 2024 aangetekend verzonden worden, waarbij de poststempel als bewijs geldt. Ze moet worden toegezonden aan mevrouw Tania Dekens, leidend ambtenaar van Iriscare, Belliardstraat 71/2, 1040 Brussel.

Alle informatie is te verkrijgen via volgend e-mailadres : jobs@iriscare.brussels.

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld

^