Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 23 augustus 2022

Betrekking van Attaché A101. - Onthaaltraject voor nieuwkomers - administratieve sancties - binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschaps(...) Overeenkomstig het besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie(...)

bron
gemeenschappelijke gemeenschapscommissie van brussel-hoofdstad
numac
2022041638
pub.
23/08/2022
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

GEMEENSCHAPPELIJKE GEMEENSCHAPSCOMMISSIE VAN BRUSSEL-HOOFDSTAD


Betrekking van Attaché A101. - Onthaaltraject voor nieuwkomers - administratieve sancties (handhavingambtenaar) - binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie. - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Franstalige of Nederlandstalige taalrol Overeenkomstig het besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 5 juni 2008, zoals gewijzigd op 28 oktober 2021, houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad, hebben de Leden van het Verenigd College, bevoegd voor het Openbaar ambt, op 25 april 2022 de betrekking van Attaché A101 - Onthaaltraject voor nieuwkomers - administratieve sancties (handhavingambtenaar) - binnen de Directie Gezondheid en Bijstand aan Personen vacant verklaard via externe mutatie. De betrekking behoort tot de Franstalige of Nederlandstalige taalrol.

In aanvulling op het vervullen van de promotievoorwaarden, gelijkwaardig aan degene die vereist zijn voor de ambtenaren met een administratieve positie van de Diensten van het Verenigd College die hun aanspraken op bevordering kunnen doen gelden, dat ze niet onderworpen zijn aan een definitieve tuchtstraf die nog niet werd geschrapt, en dat ze bij hun evaluatie de beoordeling "voldoet aan de verwachtingen" of "uitzonderlijk" kregen, moeten de kandidaten aan de volgende voorwaarden voldoen: - vast benoemd ambtenaar zijn van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare), van de Federale Staat, van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, van de Vlaamse, Franse en Duitstalige Gemeenschappen, van de Vlaamse en Franse Gemeenschapscommissies en van het Waalse Gewest, van de publiekrechtelijke rechtspersonen die ervan afhangen waarvan het personeel via SELOR wordt aangeworven.

Alle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten: - een sollicitatiebrief met een toelichting over de kwalificaties en ervaring die de kandidaat kan voorleggen met betrekking tot de functie; - een bijgewerkt CV. Alleen volledige sollicitaties (cv en motivatiebrief) worden in aanmerking genomen. Een eerste selectie zal worden gemaakt op basis van de ontvangen sollicitaties. Kandidaten die het beste aan het vereiste profiel voldoen, worden telefonisch uitgenodigd voor een gesprek met een selectiecommissie. Deze gesprekken zullen plaatsvinden van 11/10/2022 tot 18/10/2022, op afstand of in persoon, afhankelijk van de van kracht zijnde gezondheidssituatie. Uitstel van datum is niet mogelijk.

De kandidaten zullen een schriftelijke voorafgaande casus moeten afleggen om hun technische vaardigheden te beoordelen. Deze test duurt 45 minuten. Het selectiegesprek vindt daarna plaats ten overstaan van een selectiecommissie die de casus ingezien en doorgenomen heeft. Het is de bedoeling de beroepsbekwaamheden te analyseren in relatie tot de vereisten van de baan, alsook de motivatie, interesses en affiniteiten met het werkterrein. Het selectiegesprek zal ongeveer 45 minuten duren.

Het is nodige om een halve dag te voorzien voor de selectieprocedure.

Het Verenigd College zal een individueel overdrachtsbesluit nemen voor de eerste laureaat van de selectie. Dit besluit zal per uittreksel in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd.

Als u een handicap hebt en bepaalde aanpassingen nodig hebt om aan de selectieprocedure te kunnen deelnemen, kunt u vóór 30/09/2022 contact opnemen met meneer Julien Van Bockstaele hetzij per e-mail jvanbockstaele@ggc.brussels, hetzij per telefoon 02/552 01 21.

De geïndexeerde bezoldiging (1,8845) van Attaché A101 - Onthaaltraject voor nieuwkomers - administratieve sancties (handhavingambtenaar) - is vastgelegd tussen minimum 42.945,87 euro en maximum 76.454,16 per jaar (bijlage A van het bovengenoemde besluit van 5 juni 2008).

Elke kandidaatstelling moet, op straffe van nietigheid, aangetekend verzonden worden voor 22 september 2022 voor 18u, waarbij de poststempel als bewijs geldt, op volgend adres: Mevrouw N. NOEL, Leidend ambtenaar bij de Diensten van Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad;

Belliardstraat 71-1; 1040 BRUSSEL. De persoonsgegevens die in het kader van deze vacature worden meegedeeld, zijn uitsluitend bestemd voor de aanwerving voor de hierboven beschreven functie. De informatie zal alleen worden verwerkt ten behoeve van deze vacature en zal in geen geval aan derden worden doorgegeven. De DVC van de GGC zullen deze gegevens dan ook niet langer bewaren dan nodig is om deze aanwerving te verwerken. Indien u vragen hebt over gegevensbescherming, of indien u uw gegevens wenst te corrigeren of bezwaar wenst te maken, aarzel dan niet contact op te nemen met de verantwoordelijke voor gegevensbescherming op het volgende adres: dataprotection@ggc.brussels.

De administratieve verblijfplaats die wordt opgelegd aan de houder van voornoemde graad is de zetel van de Diensten van Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad, namelijk: Belliardstraat 71-1 te 1040 BRUSSEL. De complete functiebeschrijving is hieraan bijgevoegd. Alle informatie betreffende de inhoud van de functie, de procedure en de gelijkwaardigheid van graden kan worden verkregen bij Dhr. Piset Nuon Neava, Attaché - Dienst HR 02/552.01.37 of Mevr. Charlot Simoens, Assistente - Dienst HR 02/552.01.33.

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld

^