Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 29 oktober 2021

De Ombudsdienst Pensioenen werft een polyvalent medewerker Wie is de Ombudsman Pensioenen? Er is een Nederlandstalige en een Franstalige ombudsman die samen het College vormen. Het College wordt bijgestaan door de pensioenexperten en (...) Wat de Ombudsman allemaal doet vindt u via www.ombudsmanpensioenen.be. Je taken als polyvalent m(...)

bron
ombudsdienst pensioenen
numac
2021022340
pub.
29/10/2021
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

OMBUDSDIENST PENSIOENEN


De Ombudsdienst Pensioenen werft een polyvalent medewerker (M/V/X) Wie is de Ombudsman Pensioenen? Er is een Nederlandstalige en een Franstalige ombudsman die samen het College vormen. Het College wordt bijgestaan door de pensioenexperten en een polyvalent medewerker.

Wat de Ombudsman allemaal doet vindt u via www.ombudsmanpensioenen.be.

Je taken als polyvalent medewerker: Als front-office medewerker ben je het visitekaartje van de Ombudsdienst Pensioenen.

Je staat open voor de burger en je zorgt ervoor dat hij zich welkom voelt (telefonisch of eventueel op afspraak), je helpt hem met de glimlach en verzekert hem ervan dat zijn verzoek ernstig genomen wordt. Schriftelijke verzoeken oriënteer je naar de pensioenexpert of stuur je door naar de bevoegde externe dienst.

Als secretariaatsmedewerker biedt je aan het College en je collega's alle nodige steun zodat het team vlot kan werken.

Je beheert de agenda, bereidt meetings voor, je legt contacten met externe en interne diensten.

Als communicatiemedewerker bereidt je externe communicaties voor. Je zorgt voor de website en andere digitale media. Je werkt nauw samen met het College en je collega's bij de realisatie van het jaarverslag.

Als kennisbeheerder zorg je op termijn voor het opvolgen van de pensioenactualiteit en het kennismanagement.

Je profiel: Je bent een vast benoemd federaal ambtenaar van niveau B of C. Wij vragen dat je Nederlands en Frans spreekt en begrijpt. Kunnen schriftelijk communiceren in beide talen is een plus.

Je bent bereidt een basiskennis te verwerven over pensioenen en tot het volgen van lessen.

Je wil je inzetten voor je job en deze verder uitbouwen. MS office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Skype for business) gebruik je vlot. Je bent thuis in sociale media en schrijft graag teksten.

Je bent positief ingesteld, sociaal en oplossingsgericht en een echte teamplayer.

Ons aanbod: Een maatschappelijk zinvol werk dat reële resultaten oplevert.

Een toffe werkomgeving in een klein solidair en gemotiveerd team.

Onze bedrijfscultuur is dynamisch, creatief (out-of-the-box denken) en motiverend waardoor je een grote autonomie krijgt in het uitvoeren van jouw taken.

Een maandelijkse premie van 91,70 euro bovenop jouw loon als federale ambtenaar.

Een individueel bureau op de 27ste verdieping van het WTC 3 gebouw, vlakbij het Noordstation, met prachtig zicht op de skyline van Brussel.

Je zorgt voor een continuïteit op de front-office van 9 tot 12 uur.

Weet dat bijna alle taken via telewerk kunnen uitgevoerd worden. In principe is er de mogelijkheid tot 3 dagen per week aan telewerk te doen. Voor het telewerk krijg je 20 euro per maand extra.

Werkelijke mogelijkheid tot permanente vorming.

Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen: bedrijfsrestaurant, gratis fitness en krant op het werk, tussenkomst in hospitalisatieverzekering en een sport-, cultuur- en schoolpremie.

Startdatum: zo snel mogelijk.

Deelnemingsvoorwaarden Enkel vast benoemde ambtenaren van het federaal openbaar ambt kunnen zich kandidaat stellen. Je dient benoemd te zijn in niveau B (met een weddenschaal die overeenstemt met de weddenschalen B1 of B2 al dan niet in dienst getreden voor of na 31 december 2013) of niveau C. Kandidaturen kunnen ingediend worden tot en met maandag 15 november 2021 via mail: klacht@ombudsmanpensioenen.be. Je vermeldt in de titel: kandidatuur polyvalent medewerker.

Bij de kandidatuur voeg je een curriculum vitae en een motivatiebrief.

Selectieprocedure Je ontvangt een bevestiging van de ontvangst van je kandidatuur.

Wij maken een eerste selectie op basis van de ingestuurde kandidaturen. Het is dus belangrijk om je kandidatuur te motiveren en je curriculum mee te sturen.

Wordt je kandidatuur weerhouden dan word je uitgenodigd door het College voor een gesprek van ongeveer één uur. Tijdens dit gesprek wordt aan de hand van vragen en situaties die rechtstreeks verband houden met de functie nagegaan of je profiel voldoende aansluit bij deze functie. Het is mogelijk dat je ook nog een tweede gesprek hebt.

Je wordt ingelicht over het resultaat van de selectie.

Het College stelt de kandidaat die het voor de functie meest geschikte profiel heeft voor aan de Minister van Pensioenen. De datum van de effectieve indiensttreding leggen we samen met jou vast (startdatum: zo snel mogelijk).

^