gepubliceerd op 25 april 2014
Vergelijkende selectie van Franstalige « gestionnaires de dossiers » (niveau 2) voor het Ministerie van de Franstalige Gemeenschap (AFG14171) Na de selectie wordt een lijst met geslaagden aangelegd die twee jaar geldig blijft. Er word(...) Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereist diploma op de uiterste inschrijvingsdatum : ? Getuig(...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Franstalige « gestionnaires de dossiers » (m/v) (niveau 2) voor het Ministerie van de Franstalige Gemeenschap (AFG14171) Na de selectie wordt een lijst met geslaagden aangelegd die twee jaar geldig blijft.
Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.
Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereist diploma op de uiterste inschrijvingsdatum : ? Getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een 6e leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan. ? Getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs. ? Diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in art. 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden. ? Diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van tenminste 750 lestijden. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum vier jaar relevante professionele ervaring in een organieke overheidsdienst als dossierbeheerder.Dat betekent een ervaring in de volgende domeinen : ? Analyse van het dossier op basis van de wetgeving. ? Vereiste documenten vervolledigen. ? Communicatie van informatie aan de betreffende personen.
Solliciteren kan tot 16 mei 2014 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via de infolijn 0800-505 54 of op www.selor.be