Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 06 december 2011

Vergelijkende selectie van Nederlandstalige administratief deskundigen (niveau B) voor de POD Maatschappelijke Integratie, Armoedebestrijding en Sociale Economie (ANG11085) Na de selectie wordt een lijst met maximum 15 geslaagden aangeleg(...) Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De (...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2011206047
pub.
06/12/2011
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Nederlandstalige administratief deskundigen (m/v) (niveau B) voor de POD Maatschappelijke Integratie, Armoedebestrijding en Sociale Economie (ANG11085) Na de selectie wordt een lijst met maximum 15 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.

Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? diploma van het hoger onderwijs van het korte type of basisopleiding van één cyclus (gegradueerde/professionele bachelor) in één van volgende studiegebieden : economie, sociaal-agogisch werk, pedagogie of psychologie; ? diploma van kandidaat/academische bachelor uitgereikt na een cyclus van ten minste twee studiejaren in één van volgende studiegebieden : economie, sociale wetenschappen, pedagogie, politieke wetenschappen, rechten, bestuurswetenschappen. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum twee jaar relevante professionele ervaring in dossierbeheer en meer specifiek in minstens 3 van de hieronder vermelde taken : ? beheer van arbeidscontracten; ? beheer van ziektes en afwezigheden; ? dossierbeheer in het kader van het burgerlijk recht of het fundamenteel recht; ? administratieve en organisatorische diensten of secretariaat (briefwisseling, telefonie, planning...); ? vastleggen en betaling van de uitgaven; ? beheer van leveranciers, inkoop; ? controle en de toewijzing van inkomsten.

Solliciteren kan tot 20 december 2011 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op www.selor.be

^