gepubliceerd op 21 januari 2020
Besluit van de Regering tot wijziging van het besluit van de Regering van 11 april 2019 tot aanwijzing van de leden van het Paritair Comité voor het gesubsidieerd officieel onderwijs
28 NOVEMBER 2019. - Besluit van de Regering tot wijziging van het besluit van de Regering van 11 april 2019 tot aanwijzing van de leden van het Paritair Comité voor het gesubsidieerd officieel onderwijs
De Regering van de Duitstalige Gemeenschap, Gelet op het
decreet van 29 maart 2004Relevante gevonden documenten
type
decreet
prom.
29/03/2004
pub.
24/06/2004
numac
2004033043
bron
ministerie van de duitstalige gemeenschap
Decreet houdende het statuut van de gesubsidieerde personeelsleden van het gesubsidieerd officieel onderwijs en van de gesubsidieerde officiële psycho-medisch-sociale centra
sluiten houdende het statuut van de gesubsidieerde personeelsleden van het gesubsidieerd officieel onderwijs en van de gesubsidieerde officiële psycho-medisch-sociale centra, artikel 102, eerste en tweede lid;
Gelet op het besluit van de Regering van 18 mei 2006 betreffende het Paritair Comité voor het gesubsidieerd officieel onderwijs;
Gelet op het besluit van de Regering van 11 april 2019 tot aanwijzing van de leden van het Paritair Comité voor het gesubsidieerd officieel onderwijs;
Op de voordracht van het VSOA, gedaan op 19 september 2019;
Op de voordracht van de Minister van Onderwijs;
Na beraadslaging, Besluit :
Artikel 1.In artikel 2, 2°, b), van het besluit van de Regering van 11 april 2019 tot aanwijzing van de leden van het Paritair Comité voor het gesubsidieerd officieel onderwijs wordt de afkorting "N.N." vervangen door de woorden "de heer Jean Brose (VSOA)".
Art. 2.Dit besluit treedt in werking de dag waarop het wordt aangenomen.
Art. 3.De minister bevoegd voor Onderwijs is belast met de uitvoering van dit besluit.
Eupen, 28 november 2019.
Voor de Regering van de Duitstalige Gemeenschap : De Minister-President, Minister van Lokale Besturen en Financiën, O. PAASCH De Minister van Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek, H. MOLLERS