gepubliceerd op 12 september 2000
Vernieuwing van de leden van de Commissie van erkenning van de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten Sollicitatieoproep Het mandaat van de leden van de Commissie van erkenning van de centra voor de coördinatie van t Dientengevolge worden krachtens het decreet van de Franse Gemeenschap van 19 juni 1989 houdende org(...)
MINISTERIE VAN HET WAALSE GEWEST
Vernieuwing van de leden van de Commissie van erkenning van de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten Sollicitatieoproep Het mandaat van de leden van de Commissie van erkenning van de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten verstrijkt op 16 oktober 2000 (besluit van de Waalse Regering van 17 oktober 1996 tot benoeming van de leden van de Commissie van erkenning van de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten - Belgisch Staatsblad van 7 november 1996).
Dientengevolge worden krachtens het decreet van de Franse Gemeenschap van 19 juni 1989 houdende organisatie van de erkenning en de toekenning van toelagen aan de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten, inzonderheid artikel 9 (Belgisch Staatsblad van 4 augustus 1989), en krachtens het besluit van de Executieve van de Franse Gemeenschap van 26 juni 1989 tot uitvoering van het decreet van 19 juni 1989 houdende organisatie van de erkenning en de toekenning van toelagen aan de centra voor de coördinatie van thuisverzorging en thuisdiensten, inzonderheid de artikelen 1 tot 6 (Belgisch Staatsblad van 9 september 1989) de volgende vertegenwoordigers aangewezen : - vier vertegenwoordigers van de huisartsen; - drie vertegenwoordigers van de paramedische en verpleegkundige sector; - twee vertegenwoordigers van de maatschappelijke werkers; - twee vertegenwoordigers van de centra voor gezinshulp.
De sollicitatiebrieven, die de beoogde mandatencategorie moeten vermelden, zijn vóór 30 september 2000 aangetekend en met ontvangstbewijs te richten aan : M. Thierry Detienne, Ministre des Affaires sociales et de la Santé, Direction générale de l'Action sociale et de la Santé, Bureau 115, avenue Gouverneur Bovesse 100, 5100 Jambes (Namur).
De kandidaten moeten eveneens een dossier bijvoegen waarin de volgende gegevens voorkomen : - hun naam, voornamen, geboortedatum, kwalificaties, huidige functie, woonplaats; - een afschrift van hun diploma's en/of getuigschriften; - een recent bewijs van goed zedelijk gedrag; - een curriculum vitae.