gepubliceerd op 25 september 2017
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 25 april 2017 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Henri AUTRIQUE, advise Marc DEBUSSHERE, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 25 april 2017 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Henri AUTRIQUE, adviseur bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2016;
Marc DEBUSSHERE, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016;
Philippe HERMKENS, adviseur bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Françoise MARLIER, adviseur bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2015;
Rita PAUWELS, adviseur bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016;
Brigitte VANDECAVEY, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
Ridder Mevr. Marie AGATHON, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2016.
De heer Pierre-Yves CHARLES, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Sylvie DECOSTER, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2016.
De heer Daniel DERBAUDRENGHIEN, administratief assistent bij de Directie Communicatie met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Gisela DE VALCK, administratief deskundige bij bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2012;
Marianne DUMONT, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2016.
De heren : Patrick FALZONE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2009;
Jean-Marc FOURNIER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016;
Kurt FRANCK, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2008.
Mevr. Catherine GRIMONPONT, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2014.
De heer Luc HEYMANS, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2009.
Mevrn. : Monique HOOFT, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2016;
Daphné HOYAUX, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2016.
De heer Mboloko Ikele IKOLO, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Greta JOB, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2007;
Iryna KLAPCHUK, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2015;
Michèle MAKOKO, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2010;
De heren : Rony MEILLANDER, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2010;
Etienne MIGNOLET, attaché bij de Directie Communicatie met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Jeanne MUTAMBA, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2010;
Maria NIKOLIC, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Tania PAUWELS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012.
De heer Olivier PIERET, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2008.
Mevr. Annelies POTS, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016.
De heer Gregorio RODERA VALLE, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2007.
Mevrn. : Françoise SOHY, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2009;
Geneviève TOMSON, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2011;
An VAN DEN BERGH, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011.
De heren : Herman VAN DEN LANGENBERGH, attaché bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 15 november 2008;
Wim VAN DE PUTTE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Hannelore VAN DER BEKEN, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016.
De heren : Hans VAN DER CRUYSSEN, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2010;
Dirk VAN HULLE, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Katrien VAN WOUWE, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2014;
Lindsey VERBANCK, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2016;
Cathy WATERLOT, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2013.
De heer Marc WEGNEZ, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2011.
Mevrn. : Nadine WEVERBERGH, attaché bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012;
Kristel WIERINCK, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016;
Catherine WUYTS, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2009.
Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.
Kroonorde Officier Mevr. Leïla BELLAMAMMER, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2008.
De heren : Marc CABOOR, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2014;
Patrick COPPE, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Isabelle DENIS, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Danny DE THAYE, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;
Stefaan DE VOS, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2016;
Bart EEMAN, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2013;
Axel FRENNET, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2016;
Carl JANSSENS, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016;
Maro KORSCH, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2016;
José-Antonio LOPEZ-MARTINEZ, attaché bij de Directie Communicatie met ingang van 8 april 2016;
Yves MUNDERE NDEKO, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Jacqueline PEREIRA DOS SANTOS, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Frank POPELIER, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2015;
Benoît SCHOONBROODT, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
Mevrn. : Anne SLIVKO, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2008;
Kathleen SORS, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Jean-Paul THEUNISSEN, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2016;
Christiaan VAN DEN BERGHE, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2015;
Ronny VAN RANSBEECK, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2015;
Marc VAN VELDHOVEN, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2009;
Guy VEKEMAN, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2008;
Frank VERSCHAEREN, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2009.
Ridder De heren : Thierry BAUDET, administratief assistent bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2008;
Denis BORREMANS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2010.
Mevn. : Monique DASPREMONT, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2016;
Fabienne DECOCK, administratief deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2015;
Margaretha DE COSTER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;
Gerda DENIS, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2008;
Martine DEPRIESTER, administratief deskundige bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2011.
De heren : Daniel DUMBRUCH, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2007;
Frank EECKHOUT, financieel deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2009.
Mevr. Françoise FOSSE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016.
De heren : Philippe FRANCOIS, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2011;
Jean FRANS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2008.
Mevrn. : Bernadette GRAFF, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2013;
Carla HERCKENS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Bernard HOCQUET, administratief deskundige bij de Directie Communicatie met ingang van 8 april 2014;
Rudi HOUTTEKIER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2009;
Fabian LEJEUNE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2015.
Mevr. Nathalie LIESENS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2010.
De heren : Steven LOUIS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;
Danny MAEBE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Maggi NAULAERTS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2010.
De heren : Johan PARDAENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2014;
Guy PERMENTIER, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2012;
Philippe PIERARD, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016;
Dominique RAVIAER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Brigitte SALEMBIER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2008.
De heren : Stijn SALIEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016;
Rudi SMETS, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
Mevr. Georgea VANBRABANT, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2007.
De heer Filip VANDENBERK, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2012.
Mevrn. : Veerle VANDEN BROUCKE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2011;
Nadine VAN DURME, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2012;
Christelle VATRIN, financieel deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2012.
Gouden Palmen Mevrn. : Manuela ESPARTERO, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2010;
Martine JANSSENS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011.
De heer Jean-Paul LEMA, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2011.
Mevr. Angelina LEVEQUE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2011.
De heren : Patrick MERTENS, technisch medewerker bij de Stafdienst Budget- en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2016;
Didier NAMUR, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;
Martin PHILIPS, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget- en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012.
Mevr. Petra VANGEEL, administratief medewerker bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2016.
Orde van Leopold II Grootofficier De heren : Philippe BOUKO, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
Reginald MASSANT, adviseur-generaal bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2016.
Commandeur De heer Filip BARBIER, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015.
Mevr. Catherine MEURICE, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
De heer Dirk PISELE, adviseur bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015.
Mevr. Françoise VANDERSMISSEN, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2016.
Officier De heren : Michel ANTOINE, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2016;
Marc BUYSSE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016;
Daniel DUVIVIER, ICT-deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
Ridder Mevrn. : Lutje BEX, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;
Nathalie BRUAUX, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Hendrik COUDEVILLE, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2009;
Thierry DELPIERRE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015.
Mevr. Danielle DENO, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2016.
De heren : Hans DE SAEDELEER, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;
Pascal GOOSSENS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015.
Mevrn. : Linda HASTIR, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2013;
Annick JANQUART, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2015;
Jeannine JOUNIAUX, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2008;
Magda LENAERTS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2016.
De heren : Fabrice LEROY, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;
Didier MERCIER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2008.
Mevrn. : Marina SAMPIERI, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;
Gina SAVONET, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2015;
Carla SCHOUKENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2016.
De heer Jean-Luc STROOBANT, administratief assistent bij de Directie Communicatie met ingang van 8 april 2011.
Mevrn. : Nancy VAN DEN ABEELE, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Myriam VAN DER CAMMEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2014;
Marleen VAN DE ZANDE, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2009;
Maria VAN ESSCHE, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2010.
De heren : Tom VAN EYNDE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2016;
Michael VAN OOTEGEM, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2012.
Mevr. Martine VAN SANTBERGHE, technisch assistent bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 15 november 2007.
De heer Robin VERHEYDEN, administratief assistent bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2015.
Mevr. Linda WIELANT, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2016.