Etaamb.openjustice.be
Benoeming Door Koninklijk Besluit
gepubliceerd op 17 oktober 2016

Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 10 juli 2015 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer Frank DE SAER, directeur van De heer Patrick LAMOT, adviseur bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2011 . R(...)

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2016011407
pub.
17/10/2016
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE


Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 10 juli 2015 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer Frank DE SAER, directeur van de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2015;

De heer Patrick LAMOT, adviseur bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2011 .

Ridder Mevr. Adriana ANTOFIE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;

De heer Sven BAEYENS, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2014;

De heer Michel BEAUSSART, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Fabienne BERZOLLA, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2015;

De heer Fabrice BIHAY, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2015;

Mevr. Chantal BINOTTO, attaché bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2011;

De heer Kris BLOES, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2014;

De heer Luc BOFFE, hoofdtechnicus bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2014;

De heer Bertrand BREUER, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Véronique BROEKAERT, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2011;

De heer Paul CAMBIE, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2011;

De heer Norbert CARTEUS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2007;

Mevr. Nathalie CATTAUX, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Cécile COPPIN, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Chantal CORTVRIENDT, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Anne-Marie DE BLESER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2007;

De heer Olivier DEGUELDRE, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2009;

Mevr. Rita DE LIGNE, financieel deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2008;

Mevr. Christelle DE NEVE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2009;

Mevr. Astrid DEPICKERE, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Béatrice DUBOIS, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Marielle FOGUENNE, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2008;

Mevr. Martine FRANCLEMONT, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Geneviève GEENENS, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Valérie HABILS, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Valérie HAESAERTS, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2015;

De heer Serge HENROTTE, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2015;

De heer Nicolas HOUBART, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

De heer Ramadane KARMUN, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2015;

De heer Jean-Claude LAHAYE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Marie-Thérèse LASSOIE, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2015;

De heer François LEMPEREUR, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2011;

De heer Serge LEONARD, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2013;

De heer Jacques LIMBIOUL, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2010;

De heer Patrick LUSYNE, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Sybille MAZAY, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2010;

De heer Grégoire MO|f%S, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2015;

De heer Konstantinos NATSIDIS, attaché bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Sophie OLIESLAGERS, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2015;

Mevr. Marie-Claude RAEMDONCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Salvatore TERRANOVA, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Vicky TRUWANT, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;

De heer Claude TSHIMANGA WA KABEYA, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2015;

De heer Cédric VAN DER ESSEN, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2014;

De heer Alexandre VAN der LINDEN, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Nadine VANDEVILLE, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Linda VERHOEYEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

De heer Fabrice WIELS, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Barbara WIRIX, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Chantal WITTEVRONGEL, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2015.

Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.

KROONORDE Officier De heer Saïd BELLAJI, attaché bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2010;

De heer Mathias BROECKAERT, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;

Mevr. Fabienne BULTOT, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Godelieve CALLEBAUT, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Yvette CHARLIER, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;

De heer Jean-Marie DAWAGNE, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;

De heer Nico DECONINCK, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Ingrid DE MEY, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2012;

De heer Philippe DE WINT, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Véronique EECKELEERS, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Nacira GAMANE, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2012;

Mevr. Nathalie HARDY, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2012;

Mevr. Kathy LEFEBVRE, attaché bij de Directie Communicatie met ingang van 15 november 2014;

De heer Luc LELIEVRE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Boyelo LOPOSSO, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2015;

De heer Philip MAES, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2014;

De heer Damien MIEL, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;

De heer Salah MORCHIDE ELIDRISSI, attaché bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2015;

Mevr. Christine NEEFS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2013;

De heer Richard SAKA SAPU, attaché bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2013;

De heer Louis SCHOLL, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013;

De heer Bernard SOLE, attaché bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Catherine STUYCKENS, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Vinciane TRIFFAUT, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2014;

De heer Jean-Pierre TROUSSON, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Patrice VAN EYCKEN, attaché bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Marita WINDMOLDERS, attaché bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2014.

Ridder De heer Wilfried AERTS, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Nadine ANDRIES, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Marie-Claire CALLEBAUT, administratief assistent bij de Nationale Bank van België met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Patricia COCKMARTIN, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2013;

De heer Frederik COUSIN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

De heer Patrick DELEGLISE, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

De heer Luc DE MAN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2012;

Mevr. Anne DENIS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2012;

De heer Samson DE PESSEMIER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2014;

De heer Charles-Albert HOUTART, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2011;

De heer Kurt KEMPENEERS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Gerda LAMBEENS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2015;

De heer Wendy LAMMENS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2014;

De heer François LEMAIRE, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Maria LOSCALZO, ICT-deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Micheline MICHIELS, administratief assistent bij de Directie Communicatie met ingang van 15 november 2013;

De heer Dominique MIGEOT, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2013;

De heer Michel MOMMENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2014;

De heer Thomas PIRAU, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2015;

De heer Wim POPPE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Marie REMY, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Dominique ROOSELEER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2011;

De heer Olivier SCHEERLINCK, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2013;

De heer Patrick SELLESLAGH, technisch deskundige bij de Nationale Bank van België met ingang van 15 november 2015;.

De heer Stéphane SMEETS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2007;

De heer Ivan TOLLENAERE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;

De heer Jean-Louis VANDEVELDE, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Betty VANDEVIN, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2014;

De heer Alain VANMAERCKE, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Conny VERBEURGT, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2012;

De heer Erik VLOEBERGHS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011.

Gouden Palmen Mevr. Magda AELBRECHT, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Béatrice BEISSEL, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Cecile DEBECKER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Nadine KNAEPEN, administratief medewerker bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2014;

De heer Eric LAEREMANS, technisch medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;

De heer Hans LAMBEETS, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Luigia LEONARDO, administratief medewerker bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2010;

De heer Dirk MACHIELS, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Béatrice MAREE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Viviane PEREMANS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Chantal RICHER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Marina SCHUER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Monique VANDENBOSSCHE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2011;

De heer Pascal VEEGAETE, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Christine VLEMINCK, administratief medewerker bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2011.

ORDE VAN LEOPOLD II Commandeur De heer Bruno BUTS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2015;

De heer Luc MARIEN, attaché bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 15 november 2015.

Officier De heer Jean-Jacques CHAPELLE, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2010;

De heer Jean-Luc DELABY, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

De heer André DESCHUYTENEER, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2015.

Mevr. Ingrid LAEREMANS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2013;

De heer Jean-Claude PYCKE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2013.

Ridder De heer Christian FAMELAER, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2015;

De heer Gilbert GAUBE, technisch medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Maryse GERAIN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015.

Mevr. Véronique ARIJS, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Inge BROOTHAERTS, administratief deskundige bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Monique CAMPAGNE, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Marleen CAMPS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Carine CAROES, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Rita CASTELAIN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

De heer Yves CLESSENS, technisch medewerker bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2012;

De heer Nelson CURTI, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Cécile CUYPERS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Karin DECOSTER, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2012;

Mevr. Brigitte DEGLAS, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Frieda DE LEEUW, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Greta DELIE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Chantal DENIS, administratief assistent bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Marie DE PAUW, administratief medewerker bij de Algemene Directie K.M.O-beleid met ingang van 8 april 2013;

Mevr. Paulette DUFOUR, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2015;

De heer Nicolas DURIAU, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Sadia FEVRY, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Edith GIGOT, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Reglementering met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Sabine GILLAIN, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2014;

De heer Jo KNUTS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 15 november 2015;

De heer Eric LAROCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Patricia LEMMENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2012;

De heer Hubert LENFANT, technisch assistent bij de Directie Communicatie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Hilda L'HOMME, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 8 april 2014;

De heer Marc MATHYS, administratief medewerker bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2014;

De heer Patric MATTART, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Tania MERCKX, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Marie-Claire ORBAN, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2013;

Mevr. Chantal PAULUS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2014;

De heer John RENAUD, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

De heer Jean-Emmanuel SMITS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Pascale TAHIR, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Piet TEERLINCK, technisch deskundige bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Linda VAN HOEGAERDEN, technisch assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Wendy VANDEREYKEN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek - Statistics Belgium met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Sigrid VERCAMMEN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2014;

Mevr. Erna VERLIEFDE, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Inspectie met ingang van 8 april 2011;

De heer Didier VERPRAET, ICT-deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2015;

Mevr. Annick WICHELER, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2014;

Mevr. Monique YSEBAERT, administratief assistent bij de Algemene Directie Economische Analyses en Internationale Economie met ingang van 8 april 2011.

^