gepubliceerd op 17 januari 2014
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 18 november 2013 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Luc LEBRUN, adviseu Christian NOSSENT, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2013; (...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 18 november 2013 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Luc LEBRUN, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Christian NOSSENT, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2013;
Leslie PAESSCHIERSSENS, adviseur bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Lisette VAN HOREBEEK, adviseur bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013.
Officier De heer : Johnny MILISSEN, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2013.
Ridder De heer Guido BOVE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2013;
Mevrouwen : Katrien DAUW, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Lydia SCHOUBBEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
De heer Francis SERVAIS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Eveline TREFOIS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
De heer Dirk VAN DER VREKEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013.
Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.
Kroonorde Commandeur Mevrouw Ann BEIRENS, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013.
Officier De heren : Guy DEKOSTER, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;
Didier GOBERT, adviseur bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2013.
Ridder Mevrouw Maria BELLEKENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2013;
De heer Louis-Philippe BOELEN, administratief assistent bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2013;
Mevrouwen : Arlette BRISSART, administratief assistent bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2013;
Nicole DE GRAEVE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013;
De heer Philippe DE MAN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Francine FOSSELLE, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2013;
De heer Jacques GORDENNE, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Jeannine JACOBS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
De heer Wim JANSSENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouwen : Maryline LESAGE, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2013;
Marie-Rose LINDEKENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;
Nicole MAES, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Josette RAMELOT, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Ingrid ROSIERS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
De heer Jean-Luc SERVAIS, administratief assistent bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Christine UYTTERSPROT, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;
De heren : Peter VANDERHAEGHEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Alfons VAN SCHEPDAEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013.
Mevrouw Marie-Claire VAN SNICK, administratief assistent bij de Nationale Bank van België met ingang van 8 april 2013.
Gouden Palmen Mevrouwen : Annie BULCKAERT, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2013;
Brigitte CAPRON, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;
Hermine CLAES, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2013;
De heer Roger DENDALLE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2005;
Mevrouw Pascale GEERTS, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012;
De heren : Eddy HECQ, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;
Marc JANSSENS, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;
Mevrouwen : Claudine LAPAEGE, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2013;
Martine PETERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2006;
Carla PINTENS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;
Magda SCHOONJANS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;
De heer Samuel THIRION, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2007.
Orde van Leopold II Grootofficier De heer Pierre DINANT, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2013.
Commandeur De heren : Luc BALLET, attaché bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2013;
Christian BOURLET, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Godelieve DE WAELE, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013;
De heren : Jean-Pierre GOFFAUX, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013.
Bruno KESTEMONT, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Paul LAURENT, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Luc MICHIELS, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2013;
Raoul VAN GAEVER, attaché bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2013;
Michel VRAY, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2013.
Ridder Mevrouwen : Karine BAUWENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Anne-Marie DANIEL, administratief medewerker bij de Nationale Bank van België met ingang van 8 april 2013;
Myriam DELELIE, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2013;
Betty DE BONDT, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Josiane DEMARCHE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Brigitte DEPIERREUX, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;
Danny DRAPS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
De heer Philippe DUPONT, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Suzanna EVRARD, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
De heer Donald GIELENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouwen : Chantal HELAS, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2013;
Viviane LAMBRECHTS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Odette LALOUP, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2013;
Anne LATINNE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
De heren : Bruno LEMMENS, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Bernard MIGNON, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouwen : Christiane PILLET, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2013;
Yvette SINOY, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2013;
Ludwin SOENEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Danielle TRENTESEAUX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2013;
Paulette VAN CAMPENHOUT, administratief medewerker bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2013;
Anita VANDERSTUKKEN, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2013;
Rita VAN DUVEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2013;
Greta VAN EVEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;
De heer Libertus VANHOREBEEK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013;
Mevrouw Jenny VAN WILDER, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2012;
De heer Bart VERMOTE, technisch assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2013.
Gouden Medaille De heer Bernard THEYS, technisch medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2006.