Etaamb.openjustice.be
Aanwerving
gepubliceerd op 19 september 2008

Aanwerving **** Federale ombudsman rekruteert in samenwerking met **** **** wet van 22 maart 1995 werden twee federale ombudsmannen ingesteld, de ene ****, de andere ****. Zij treden op als college, onderzoeken klachten en doe 1 directeur (****/****), **** (****), voor de Federale ombudsman (****08003) Uw taken : in recht(...)

bron
de federale ombudsman
numac
2008203390
pub.
19/09/2008
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

DE FEDERALE OMBUDSMAN


Aanwerving De **** ombudsman rekruteert in samenwerking met **** **** wet van 22 maart 1995 werden twee federale ombudsmannen ingesteld, de ene ****, de andere ****. **** treden op als college, onderzoeken klachten en doen aanbevelingen aangaande de werking van de federale administratieve overheden. De **** ombudsmannen hebben een personeelsformatie met **** en/of ****. 1 directeur (****/****), **** (****), voor de **** ombudsman (****08003) **** taken : in rechtstreeks overleg met de federale ombudsmannen ondersteunt **** deze laatsten bij hun operationele taken. **** taken omvatten ****.****. de supervisie van de behandeling van de dossiers, de verbetering van de werkmethodes, de voorbereiding van de externe verslagen en het formuleren van aanbevelingen die aan de besturen en het **** zijn gericht, evenals de **** van de auditeurs-coördinatoren.

Vereiste competenties : - **** bezit een zeer goede kennis van de bevoegdheden en van de werking van de federale parlementaire ombudsmannen, alsmede van de federale openbare diensten en de **** institutionele context. - **** hebt kennis van **** en externe audit. - **** beschikt over een stevige kennis van publiek en administratief recht alsmede over een goede kennis van het ****. - **** bent een creatieve perfectionist en **** bent in staat om vernieuwende projecten te ontwikkelen en om medewerkers aan te moedigen om ze tot een goed einde te brengen.

**** ervaring : **** beschikt over minstens acht jaar nuttige professionele ervaring op universitair niveau waarvan : 1. **** vier jaar op het vlak van : ? leiding van een dienst van minstens 20 personen of staffunctie in een dergelijke dienst : planning en organisatie van de opdrachten, ****, of ? advies inzake beheer van een dienst van minstens 20 personen, of ? juridisch advies aan een dergelijke dienst, of ? audit en controle van een dergelijke dienst, of ? studie en onderzoek inzake ****, beheer van projecten, audit en management van openbare diensten, en 2.**** vier jaar in de openbare sector als : ? medewerker van universitair niveau van de parlementen van de federale overheid, de **** en **** of van hun collaterale organen, zoals het ****, of ? medewerker van universitair niveau van een administratieve overheidsdienst (federale overheidsdienst, ministerie, parastatale instelling of wetenschappelijke of culturele instelling van de federale overheid, van de **** en Gewesten; provinciale of lokale besturen), of ? magistraat, referendaris of gerechtelijk stagiair in de **** Orde, de **** van **** of het **** ****, of ? hoogleraar, docent of wetenschappelijk medewerker aan een universiteit of hogeschool, binnen een departement met onderwijs van het lange type (academisch niveau).

Vereiste diploma's : - diploma's van licentiaat, burgerlijk ingenieur, arts, apotheker, geaggregeerde van het onderwijs, burgerlijk ingenieur-architect, ****-ingenieur, meester, industrieel ingenieur, architect, tandarts, dierenarts, ****, ****, erkend en uitgereikt door de **** universiteiten en de instellingen voor hoger onderwijs van het lange type, indien de studies ten minste vier jaar hebben omvat (basisopleiding van 2 cycli), of door een door de **** of een van de **** ingestelde ****; - getuigschriften uitgereikt aan de laureaten van de **** Militaire **** en die gerechtigd zijn tot het voeren van de titel van burgerlijk ingenieur of van licentiaat.

Solliciteren kan tot 10 oktober 2008.

**** uw kandidatuur in aanmerking zou worden genomen, dient uw inschrijving : 1. **** op 10 oktober 2008 vergezeld te zijn van het standaard-**** van **** ****08003 dat volledig en correct is ingevuld (een andere presentatie of een aanpassing van het huidige document wordt niet aanvaard).**** kunt het **** verkrijgen : ? door het te **** (****.****.****); ? via de ****-**** 0800-505 54; ? op aanvraag via het ****-**** info@****.**** 2. **** te zijn op uiterlijk 10 oktober 2008 : ? via de ****, door in de lijst van selecties op de knop «*****» te klikken.Daarna stuurt **** het **** ****08003 op per mail, brief of fax; ? via ****-mail : uitsluitend naar ****.****@****.****; ? per post : ****, ****.****.****. **** ****, ****08003, **** 15, 1000 ****; ? via fax : 02-788 70 00.

Zo niet zal met je sollicitatie geen rekening worden gehouden.

De gedetailleerde functiebeschrijving (****, selectieprocedure,...) kan **** verkrijgen bij **** (via de **** 0800-505 54) of op de ****-****.

^