Etaamb.openjustice.be
Aanwerving
gepubliceerd op 13 augustus 1997

Aanwerving van mannelijke en vrouwelijke ingenieurs (rang 10), voor het **** **** voor **** (****) Het **** **** legt een **** of ****(...) Functiebeschrijving en -vereisten : zie examenreglement. **** 1. **** ****(...)

bron
vast secretariaat voor werving van het rijkspersoneel
numac
1997008211
pub.
13/08/1997
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

VAST SECRETARIAAT VOOR WERVING VAN HET ****


Aanwerving van mannelijke en vrouwelijke ingenieurs (specialisatie : leefmilieu, industriële preventie en controle) (rang 10), voor het **** **** voor **** (****) Het **** **** legt een **** of **** **** aan van ingenieurs (specialisatie : leefmilieu, industriële preventie en controle) voor het **** **** voor **** (****).

Functiebeschrijving en -vereisten : zie examenreglement.

**** 1. De kandidaten dienen houder te zijn van één der volgende diploma's : diploma van burgerlijk ingenieur of van ****-ingenieur of van **** ingenieur of van ingenieur voor de scheikunde en de ****; getuigschrift uitgereikt aan diegenen die met vrucht de studies aan de polytechnische afdeling van de Koninklijke Militaire School hebben voleindigd en die gerechtigd zijn tot het voeren van de titel van burgerlijk ingenieur.

Worden eveneens aanvaard de in het buitenland behaalde diploma's en **** die krachtens **** overeenkomsten of krachtens wet of decreet gelijkwaardig worden verklaard met één van de voornoemde diploma's, alsmede de diploma's erkend overeenkomstig de bij de koninklijke besluiten van 6 en 22 mei 1996 vastgelegde procedure, waarbij de bepalingen van de **** richtlijnen betreffende een algemeen stelsel van erkenning van diploma's worden in aanmerking genomen. 2. De kandidaten dienen op 1 augustus 1997 minstens twaalf maanden beroepservaring (behaald na het behalen van hun diploma) te hebben in een functie op universitair niveau in de publieke of in de privé-sector in het domein "leefmilieu".3. De kandidaten mogen op 22 augustus 1997 de leeftijd van 50 jaar niet hebben bereikt.Van deze leeftijdsgrens kan in sommige gevallen worden afgeweken.

**** **** kandidaat dient op de datum van zijn aanwerving de volgende voorwaarden te vervullen : 1. **** of burger van de **** **** zijn;2. aan de **** hebben voldaan;3. de burgerlijke en politieke rechten genieten;4. een gedrag hebben dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking;5. de lichamelijke geschiktheid bezitten die vereist is voor het uit te oefenen ambt. Selectieprocedure 1. Eerste gedeelte (****) Tijdens dit gedeelte zal, aan de hand van ****, de kennis van de kandidaat omtrent de instellingen van het **** **** Gewest en hun situering in de institutionele context van België geëvalueerd worden. De te kennen materie is opgenomen in de bijlage van het examenreglement.

Om te slagen dienen de kandidaten ten minste 12 punten op 20 te behalen. 2. Tweede gedeelte : interview (ongeveer 30 minuten). Evaluatie van de overeenstemming van het profiel van de kandidaat met de vereisten van de functie.

Om te slagen dienen de kandidaten ten minste 12 punten op 20 te behalen.

Wedde Geïndexeerde jaarlijkse **** : **** 1 229 633 minimum tot **** 1 846 329 maximum (**** 10/3), reglementaire toelagen niet inbegrepen.

Inschrijving : ten laatste op 22 augustus 1997.

Men schrijft in bij middel van een formulier dat men kan bekomen in een postkantoor en dat men, duidelijk en volledig ingevuld (**** ****97808 voor de **** kandidaten en **** ****97808 voor de **** kandidaten), opstuurt naar het : **** ****, **** "**** **** ****", ****-laan 19, bus 4, 1010 ****.

Op dit formulier plakt men voor **** 400 fiscale zegels.

Opmerking : De kandidaten dienen samen met hun inschrijvingsformulier een verklaring op eer waaruit blijkt dat zij op 1 augustus 1997 aan de vereiste ervaring voldoen, op te sturen. Deze verklaring zal vóór de aanstelling geverifieerd worden.

Het examenreglement ****. ****97808 of ****97808 kan op aanvraag bij het **** **** worden bekomen. (De pers wordt verzocht dit bericht op te nemen.)

^